ورزشی

ژاوی، همچنان امیدوار به قهرمانی!

سرمربی آبی‌-اناری‌ها با وجود دورقمی‌شدن اختلاف امتیاز تیمش با رئال مادرید صدرنشین همچنان به کسب قهرمانی در لالیگا امیدوارست.

به گزارش اخبار ورزشی، بارسلونا در ادامه نتایج ناامیدکننده‌اش با ژاوی این بار برابر گرانادا به تساوی سه بر سه دست پیدا کرد. آبی‌-اناری‌ها در هفته بیست‌وچهارم لالیگا به مصاف تیم نوزدهم جدول رده‌بندی رفتند و دو امتیاز حساس دیگر را از دست دادند تا اختلافشان با رئال مادرید صدرنشین به ۱۰ امتیاز افزایش پیدا کند.

ژاوی هرناندس در نشست خبری بعد از بازی گفت: دو امتیاز دیگر را از دست دادیم. این فرصت را داشتیم که اختلاف را با صدر به هشت امتیاز کاهش دهیم اما گرانادا هوشیار بازی کرد. آنها به‌خوبی فشار آوردند و در بیشتر نبردها موفق بودند. باید به گرانادا تبریک گفت. آنها شایسته ستایش‌اند. ما بعد از آن که گل نخست را زدیم فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. اگر بازی دو بر صفر می‌شد وضعیت کاملا تغییر می‌کرد.

او درباره اختلاف دورقمی تیمش با رئال مادرید صدرنشین گفت: رقابت سخت شده است. اختلاف ما با رئال زیاد است اما رقابت برای قهرمانی غیر ممکن نیست و ما تسلیم نخواهیم شد. آنچه را باید انجام دهیم این است که خودمان را خوار و خفیف نکنیم.

سرمربی بارسلونا در پایان گفت: تیم ما ایمان، شجاعت و انگیزه لازم را دارد. با این حال این برای پیروزشدن کافی نیست. متاسفانه بهترین فرصت را داشتیم تا خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم اما با این تساوی شرایط را برای خودمان سخت کردیم. به نظرم گرانادا بسیار خوب کار کرد. ما سرعت لازم را در کارهای هجومی نداشتیم. نتوانستیم به خوبی روی دروازه حریف فشار بیاوریم و یک نتیجه بد را کسب کردیم. متاسفانه همچنان در کارهای دفاعی مشکل داریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا