اقتصادی

کادرسازی مهمترین ماموریت دستیاران فرمانداران باشد

اخبار ورزشی/سیستان و بلوچستان امام جمعه شهرستان زابل گفت: یکی از ماموریت های اصلی دستیاران فرمانداران باید کادر سازی و تربیت نیروی مومن متعهد متخصص باشد.

به گزارش اخبار ورزشی، حجت الاسلام مجتبی عزیزی شامگاه یکشنبه در دیدار با دستیار ویژه استاندار در امر مردمی سازی دولت اظهار کرد: این موضوع که در هر شهرستان یک نفر از نیروهای جوان و نخبه و فعال به عنوان دستیار فرماندار در امر مردمی سازی بکارگیری می شود اقدامی موثر و قابل تحسین است.

وی تاکید کرد: اما لازمه این انتخاب ها، ارائه آموزش های تخصصی به آنهاست و افراد منتخب علاوه بر دوره های مدیریت دولتی، مردم داری و شیوه برخورد با ارباب رجوع و نظارت بر امور باید دوره های مختلف مدیریت اسلامی را طی نموده و به یک نیروی ماهر مومن متعهد تبدیل شود.

وی خاطر نشان کرد: دستیاران فرماندار نباید در این مسئولیت خلق و خوی مدیریت های ناصحیح را به خود بگیرند بلکه باید همواره در بین مردم بوده و خود را خادم مردم بدانند و این مساله را در عمل نیز به اثبات برسانند تا بتوانند در انجام ماموریت های محوله خود موفق باشند و مردم نیز به آنها اعتماد کرده و کانون رجوع شوند.

به گفته حجت الاسلام عزیزی؛ دستیاران انتخاب شده علاوه بر خودسازی باید در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی و مفاسد اداری نیز تلاش کنند و نقش نظارتی صحیح و اثرگذاری از خود نشان دهند که ماحصل آنها نیز به نفع مردم باشد.

دستیار ویژه استاندار در امر مردمی سازی دولت نیز در این دیدار اظهار داشت: به طور حتم رهنمودها و نظرات ائمه جمعه چراغ راه این ستاد و دستیاران فرمانداران بوده و خواهد بود و همواره خود را نیازمند شنیدن پیشنهادات و راهکارهای سازنده ائمه جمعه به منظور تقویت جبهه انقلاب و جریان مردمی، مبانی دینی و ارزش های اسلامی می دانیم.

رضا جعفری افزود: افرادی که به عنوان دستیار فرماندار تعیین می شوند از میان گزینه ای متعددی بودند که پیشنهاد شده و پس از ارزیابی و طی مراحل مختلف نهایی شده اند و سعی شده تا مورد وثوق بزرگان منطقه بوده و به حسن شهرت و خدمت نیز شهره باشند.

وی ادامه داد: دستیاران فرمانداران همواره مورد ارزیابی های مستمر قرار می گیرند و از لحاظ علمی نیز آموزش های لازم به آنها داده خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا