اقتصادیفعالان کسب و کار

کارآفرین و راه اندازی کارگاه تولید زغال البرز کار

در ایده‌ی راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی شما با روند راه اندازی این کسب و کار مواجه هستید. برای راه اندازی این کسب و کار لازم است پیش از شروع آن با نیازمندی‌ها و استقبال بازار آشنا شوید. در حقیقت این طرح با توجه به اینکه یکی از اقلام پر مصرف را شامل می‌شود، می‌تواند با استقبال خوبی مواجه گردد.

راه اندازی خط تولید میوه خشک مزایای متعددی وجود دارد. به طور کلی اقلام غذایی می‌توانند ایده بسیار سودآوری برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک باشند. همچنین در این زمینه شما می‌توانید به صادرات محصولات خود نیز روی آورید. بنابراین با درآمد قابل توجهی از این سو مواجه خواهید شد.

برای اجرای ایده کارگاه تولیدی نایلون دسته دار، شما نیاز به سرمایه بسیار زیادی ندارید. این امر خود می‌تواند بهترین مزیت در قبال سودی که از راه اندازی این شغل نصیبتان می‌شود، باشد. تنها با اجاره و یا خریداری ماشین آلات ضروری، می‌توانید هر نوع نایلون و محصولات پلاسکو را تولید نمایید.

در هنگام تولید سبدهای میوه، شما می‌توانید بسیاری دیگر از محصولات پلاستیکی صنعتی را نیز تولید کنید. مانند گلدان و یا ظروف کشاورزی و… به علاوه به لحاظ فنی، این محصول کاربرد بسیار زیادی در کارخانه‌های صنایع غذایی و تولیدات کشاورزی دارد.

  1. احداث خط تولید ذغال فشرده

راه اندازی خط تولید ذغال فشرده مهمترین مزیتی که برای کارآفرین ایجاد می‌کند، سهولت در تولید است. در حقیقت برای راه اندازی این کسب و کار شما نیاز به کارخانه و یا فضای کار بسیار بزرگی ندارید. حتی می‌توانید به راحتی این فعالیت را در یک حیاط یا محوطه کوچک آغاز نمایید.

برای راه اندازی کارگاه تولیدی پوشاک، می‌توانید بخش‌های مختلف را در کارگاه خود پوشش دهید. بنابراین محصولات تولیدی شما نیز در انواع و سبک‌های مختلفی خواهد بود. علاوه بر این، قابلیت این وجود دارد که با استفاده از ، تمامی هزینه‌های این کسب و کار را، قبل از راه‌اندازی در اختیار داشته باشید.

  1. کارخانه یا خط تولید قند کله و حبه

قند که یکی از پر مصرف‌ترین کالاها در ایران است، می‌توان با سرمایه‌ای اندک آغاز به کار نمود. در حقیقت مهمترین مزیت رقابتی در این کسب و کار میتواند نوع و نحوه بسته بندی برای شما باشد. با ایجاد کمی خلاقیت خواهید توانست به سودآوری بسیاری در این کسب و کار دست یابید.

در طی سال‌های اخیر استفاده از ظروف یکبار مصرف کاربرد چشمگیری پیدا کرده است. شما می‌توانید با تولید ظروف یکبار مصرف با مواد اولیه طبیعی و دوستدار محیط زیست، علاوه بر دستیابی به سود عالی، موجب حفظ طبیعت نیز بشوید.

راه اندازی کارگاه تولیدی سرنگ، نیازمند داشتن دستگاه‌هایی برای تولید این مواد به صورت استریل است. چرا که این محصول از محصولات بهداشتی و پزشکی محسوب می‌شود. اما این دستگاه‌ها، سرمایه اولیه کلانی نیاز ندارند. بنابراین می‌توانند از جمله تولیدی‌های آسان به شمار آیند.

راه اندازی خط تولید سنگ مصنوعی در حیطه ساختمان سازی و دکوراسیون اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا از سنگ های مصنوعی در بخش‌های مختلفی نظیر راهسازی، نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی منزل، نمای باغ و… استفاده می‌شود.

به طور کلی راه اندازی کسب و کارهای مرتبط با ساختمان سازی، معمولا درآمد خوبی حاصل می‌کنند. به ویژه آهن آلات و مواد اولیه فلزی، تولید آسان و کاربرد کلانی دارند. همچنین دیگر مزیت ورود به این حیطه این است که همواره نیاز به تیرچه و بلوک احساس می شود. چرا که ساختمان سازی از مشاغل همیشه در جریان است.

کارخانه تولید بلوک هبلکس و دیگر بلوک های بتنی از جمله کسب و کارهایی هستند که راه اندازی آن‌ها آسان است. چرا که نیروی انسانی مربوط به این کسب و کارها نیازمند تخصص ویژه‌ای نیستند. بنابراین اشتغال زایی در این زمینه راحت، و رشد در مسیر این کسب و کار سریع خواهد بود.

خط تولید سفره یکبار مصرف را می‌توان هم در دسته ظروف یکبار مصرف و هم در دسته لوازم پلاسکو دانست. این سفره‌ها معمولا در طرح‌های متعددی تولید می‌شوند. مزیت رقابتی شما برای ورود به این کار می‌تواند ایجاد یک طرح منحصر به فرد با کیفیت بالا و مقرون به صرفه باشد.

راه اندازی کارخانه تولید آب معدنی به خصوص اگر نزدیک به یک محیط غنی از چشمه‌ها و سفره‌های زیر زمینی آبی باشید، کسب و کاری به شدت سودآور است. به علاوه می‌دانیم که در بسیاری از مناطق، دسترسی به آب آشامیدنی تنها از راه خریداری آب معدنی‌های صنعتی امکان پذیر است.

خط تولید نبات نیز از جمله مشاغلی است که نیازمند سرمایه اولیه پایینی است. همچنین محصول آن پر فروش و قابل صادر کردن است که در طرح توجیهی به بررسی هزینه‌های آن خواهیم پرداخت.

کارگاه تولیدی دستکش‌های کارگری از جمله کسب و کارهایی است ایده راه اندازی آن تقریبا بکر است. به همین خاطر بازار رقابت در این حیطه کوچک است. این امر موجب می‌شود تا بستر رشد و موفقیت در آن مهیا باشد و بتوان به راحتی در آن موفق شد.

17.خط تولید لیوان کاغذی

راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی را می‌توان در دسته ظروف یکبار مصرف و لوازم پلاسکو قرار داد. انواع مختلفی از لیوان‌های کاغذی وجود دارد که با طرح‌ها و جنس‌های مختلف می‌تواند ایده خوبی برای شروع یک کسب و کار باشد.

برای راه اندازی یک کارگاه تولیدی الکل طبی، شما می‌توانید با راه اندازی یک آزمایشگاه کوچک شروع به کار کنید. بنابراین سرمایه اولیه بسیاری در شروع این راه لازم ندارید. به علاوه می‌توانید در ادامه دیگر تولید گروه صنعتی البرز کار شیمیایی را نیز به لیست محصولات کارخانه خود اضافه کنید.

برای راه احداث  تولیدی بتن آماده، شما نیاز به جمع آوری نیروی متخصص ندارید. به همین خاطر علاوه بر ایجاد اشتغال زایی، می‌توانید درآمد خوبی نیز از این راه حاصل نمایید. به علاوه پس از شروع این کار، می توانید به تولید دیگر انواع بلوک های بتنی و سیمانی نیز اقدام کنید.

انواع خشکبار و آجیل‌ها را می‌توانید در بسته بندی‌های مختلف به فروش رسانید. به علاوه صادرات خشکبار نیز درآمد خوبی حاصل می‌کند که پس از شروع کسب و کار می‌تواند ایده خوبی برای ادامه رشد کسب و کار باشد.

خرما از محصولات بسیار پر طرفدار در مناطق جنوبی ایران است. بسته بندی خرما می‌تواند در یک کارگاه خانگی انجام شود. به علاوه خرما یک محصول صادراتی است که می‌تواند موجب درآمد خوبی باشد. شما می‌توانید مزیت رقابتی خود را در نوع بسته بندی خرما ایجاد نمایید.

از دیگر اقلام پر مصرف خوراکی تخم مرغ است. بسته بندی تخم مرغ می‌تواند ایده خوبی برای شروع یک کسب و کار کوچک با سرمایه اولیه کم باشد که می‌توانید قبل از شروع با طرح توجیهی، از سودآور بودن آن مطمئن شوید.

راه اندازی کارخانه بسته بندی حبوبات و غلات می‌تواند ایده خوبی برای افرادی باشد که با سرمایه‌ای متوسط، قصد سودآوری بالا دارند. چرا که حبوبات و غلات از پر استفاده‌ترین اقلام خوراکی در ایران است. همچنین قابلیت صادر کردن این محصولات به دیگر کشورها نیز وجود دارد.

در حال حاضر بسیاری از دامداران به جای استفاده از ذرت‌های علوفه ای خشک از ذرت‌های علوفه‌ای بسته بندی شده استفاده می‌کنند. چرا که تازگی این خوراک را حفظ کرده و همچنین به دلیل عدم نیاز به فرایند خشک کردن، از قیمت پایین تری برخوردار است. بنابراین صرفه بیشتری هم برای تولید کننده و هم برای مصرف کننده دارد.

خط تولید بسته بندی زعفران از جمله کسب و کارهای پر درآمد است. به طور کلی زعفران به طلای سرخ شناخته می شود. به دلیل اینکه ادویه ای ارزشمند است. اما تولید و بسته بندی آن آسان است. به همین خاطر به راحتی می‌توانید به سودآوری بسیاری دست یابید.

بیشتر بخوانید! راه اندازی 100+ ایده  با سرمایه کم

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم بصورت خلاصه شما را با 25 ایده‌ی خط تولید صنعتی که در شرایط فعلی ایران پتانسیل رشد بالایی داشته و با کمترین سرمایه قابلیت اجرایی شدن را داشته باشند، معرفی کنیم. همچنین بیش از +100 کسب و کار در حوزه‌های (خدماتی، صنعتی، کشاورزی و…) در کشور وجود دارند که می‌توانید با هزینه راه اندازی آنها به وسیله‌ی طرح توجیهی آشنا شوید و کسب و کار خود را شروع کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی/

اگر قصد فعالیت در زمینه تولید زغال دارید باید تکلیف‌تان را روشن کنید و بدانید دقیقا چه مدل زغالی را می‌خواهید تولید نمایید. که به شرح زیر است:

  1. ذغال فشرده (زغال چینی)
  2. ذغال کبابی
  3. ذغال قلیان
  4. ذغال چوب لیمو

یک تن چوب چقدر زغال می‌دهد؟

درآمد دستگاه زغال سازی

سود تولید زغال فشرده چقدر است؟

تولید سنتی را کنار بگذازی ، فقط تولید صنعتی زغال

مواد اولیه کارگاه‌ های تولید زغال صنعتی ۴ ماده اصلی از جمله خاک اره، پوست گردو، پوست بادام و خاک زغال است.

زغال ما سفت نمیشه …پوک در میاد .۸ ماهه دارم ضرر میدم لطفا راهنمایی کنید

کیفیت پایین بریکت ها و یا زغال های تولیدی معمولا به کیفیت مواد اولیه، فرایند رطوبت گیری مواد اولیه، درصد ترکیب مواد اولیه، کیفیت ساخت کوره ها و مواردی از این دست بر می گردد. از آنجا که تولید زغال فشرده قطعا نیاز به کسب تجربه فراوان دارد و بدون آن مشکلات زیادی در امر تولید بوجود خواهد آمد که کیفیت زغال فشرده تولید شده را تحت تاثیر قرار می دهد پیشنهاد می کنیم با متخصصان و تولیدکنندگان منصف و باتجربه این حوزه که سالها به کسب تجربه در این صنعت پرداخته اند ارتباط حاصل نمایید. در نظر داشته باشید تولید کنندگان به سختی تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار می دهند اما با کمی جست و جو حتما خواهید توانست دوستانی پیدا کنید که برادرانه تجربیات خود را به شما منتقل کنند.

لطفا مواد اولیه و دستگاهی که بتوان با کمترین هزینه تهیه کرد را معرفی کنید ومیانگین تولید آن را هم بگویید

پیشنهاد می کنم بیشتر از حساسیتی که برای دستگاه ارزان قیمت دارید برای خرید دستگاه با کیفیت داشته باشید. در صورتی که مشاهده نمودید قیمت دستگاه های یک شرکت بیش از اندازه کمتر از دیگر شرکت هاست حتما از کیفیت قطعات به کار برده شده در آن دستگاه اطمینان حاصل نمایید و سپس اقدام به خرید نمایید.

میزان تولید دستگاه های مختلف بسته به نوع و کیفیت ساخت آن متفاوت می باشد. به طور میانگین می توان گفت از هر ۲ تن مواد اولیه که به دستگاه خشک کن وارد می شود وسپس به اکسترودر تسمه ای می رسد، ۵۰۰ کیلوگرم زغال می توان تولید کرد. یعنی از ۴ کیلوگرم مواد اولیه ۱ کیلو گرم زغال می توان گرفت. البته نسبت های دیگری هم گفته می شود همانند ۱به ۳ ویا ۱ به ۵ ولی نسبت ۱ به ۴ واقع بینانه تر به نظر می رسد.

تصمیم به تولید ذغال فشرده گرفتم .منتهی ازکسی که دستگاه روبخریم خیلی تعریف وازسود خوبی صحبت میکنه.کسی که تولید میکند حرفهاش متفاوته.ازبدی فروش .ازضرری که میشه دریک پالت ذغال نامرغوب ایجادشه واین حرفها منوگیج میکنه .اینجا حرف از سرمایه ۹۰تا۱۴۰م هست.تولیدکننده میگه۲۰۰م کمه شماراهنمایی کنید .

سلام. تولید زغال فشرده از آن کسب و کار هایی است که صحبت های ضد و نقیض بسیاری راجه به آن بیان می شود. نکته قابل توجه این است که تجربه در این شغال اهمیت بسیار بالایی دارد. در صورتی که شما به عنوان یک تولید کننده تازه کار وارد بازار می شوید مشاهده می کنید زغال فشرده ای که تولید نموده اید کیفیت بسیار پایین تری در مقایسه با تولیدات رقبای شما دارد و همین امر فروش محصول را برای شما سخت و نگران کننده می نماید و در صورت ادامه این روند هزینه های زیادی روی دست شما می ماند و مجبور به قبول شکست می شوید. بنده دو راه را به شما پیشنهاد می کنم: راه اول اینکه چندین ماه را به کارکردن در یک کارگاه تولید زغال فشرده اختصاص دهید و زمانی که فوت های کوزه گری این کار را کاملا آموختید و چم و خم کار دستتان آمد و توانایی تولید زغال مرغوب را پیدا نمودید سپس اقدام به تاسیس کارگاه خود بنمایید و یا اینکه سرمایه زیادی را کنار بگذارید برای جبران هزینه های ناشی از بی تجربگی و آزمون و خطاهای حین کار.

آیا از ضایعات درخت خرما میتوان زغال فشرده با کیفیت تولید کرد؟

درتولید زغال فشرده از ترکیب خاک اره،پوست گردو و خاک زغال استفاده می شود که در این ترکیب در صورت نبود پوست گردو و یا به صرفه نبودن استفاده از آن در منطقه مورد نظر می توان از جایگزین های آن مثل هسته خرما، پوست پسته و… استفاده نمود. در مورد استفاده از ضایعات درخت خرما به جای خاک اره درختان دیگر پیشنهاد می کنیم از تولید کنندگان قدیمی منطقه مورد نظر خود سوال نمایید تا تجربه شخصی خود را خدمت شما بیان کنند اما استفاده از خاک اره درختان راش،سفید و صنوبر مرسوم می باشد.

در استان هایی که پوشش جنگلی دارن مجوز نمیدهند.

در شهر امل یک دستگاه تولید زغال فشرده راه اندازی کردم ولی به علت زیاد رطوبت در این منطقه نمیتوانم زغال خوب تهیه کنم

اینطوری که سایت میدون تبلیغ میکنند روز بروز بر تولید کنندگان زغال فشرده افزوده میشود تا بازار اشباع شود،در حالیکه به هیچ وجه اینطور نیست،نه در ماه میشود این اندازه تولید داشت و نه فروش،من از نزدیک بسیاری از افراد را دیدم که متضرر شدند و کارگاهشون را جمع کردند،حتی کسانی بودند که نتوانستند زغال درجه ۲ هم تولید کنند،هزینه نگهداری و استهلاک دستگاهها هم بیشتر از این است که میدون اعلام کرده است،شما اگر از کارگاهها دیدن کنید می بینید که چند عدد ماردون و سیلندر یدکی دارند،من به شخصه کارگاهی را پیدا نکردم که بگه شرکت سازنده خط، زغالهای تولیدی مارو خریده .این وسط یه سری از تولید کنندگان زغال سود خواهند کرد و یه سری ضرر

+ وقتی بریکت هارو توی پالت میزاریم و میسوزونیم و داخل کوره میزاریم و بعد از بیس دیقه تمامی منافذ کوره رو میبندیم تمامی پالت تا دو ساعت خاموش میشه.انداره کوره ها در حدی هست ک فقط پنج سانت از دو طرف جای خالی میمونه و اندازه سوراخی ک دود ازش بالا میره ۱۰در ۱۰هست.خواهش میکنم راهنمایی کنین.بعد از در اوردن زغال از کوره میبینیم یه قسمت زیاد سوخته و اون یکی قسمت ها کلا اتیشی نیست توشون.و اون قسمت سوخته همون قسمتی هست ک به طرف دودکش هست.اگه میشه شماره مشاور در اختیار بنده بزارین خیلی ممنون میشم

به غیر از سرمایه اولیه ، مکان خاصی لازمه یا هر جایی میشه شروع به کار کرد؟

برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده، به حدود ۲۵۰ مترمربع سوله سرپوشیده و ۲۰۰ مترمربع فضای آزاد برای راه اندازی کوره های پخت بریکت نیاز است. در مجموع ۴۵۰ مترمربع فضا برای تولید نیاز است.

زغال فشرده یا زغال چینی چیست؟

زغال فشرده رایج ترین نوع بریکت سوختنی است که از گرد و غبار چوب یا خاک اره در خط تولید زغال فشرده تولید و عرضه بازار می شود. نام دیگر این محصول زغال چینی می باشد.

نحوه تولید چگونه است؟

برای تولید زغال فشرده نیاز به راه اندازی خط تولید با تجهیزات با کیفیت و دستگاه های مناسب می باشد.

در فرآیندی خاک اره تبدیل به بریکت می شود.

در واقع خاک اره با دیگر مواد ترکیب می شود در قالب فشرده قرار می گیرد.

بعد از طی فرآیند گفته شده وارد کوره می شود و در آنجا به ماده هموژن تبدیل می شود.

در انتهای این فرآیند، زغال به وجود می آید که بعد از بسته بندی به بازار انتقال می یابد.

نکته: هموژن به عملیاتی می شود که در آن خواص فیزیکی ماده به کربن خالص تبدیل می شود.

پس از تولید بریکت، نوبت به پخت در کوره می شود.

برای پخت بریکت هر دو نوع کوره یعنی هم کوره سنتی و هم کوره صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

کوره های صنعتی در کارگاه های تولید زغال کارایی خوبی ندارند.

به همین علت این نوع کوره پیشنهاد نمی شود.

چرا نباید از کوره های صنعتی استفاده کرد؟

فرآیند پخت زغال به صورت کامل در کوره صنعتی صورت نمی گیرد. در واقع بریکت ها به صورت نیم پخت از کوره خارج می شوند.
پخت زغال در کوره صنعتی بوی نامطلوبی در قلیان به وجود می آورد.
هزینه ساخت کوره سنتی گران تر می باشد و ساخت کوره سنتی بسیار به صرفه تر است و با آجر و گل ساخته می شود.

آشنایی با مراحل تولید زغال فشرده

تولید زغال فشرده طی ۴ مرحله صورت می گیرد که عبارتند از:

خشک کن :
در خط تولید زغال فشرده خاک‌ اره‌ ی حاصل از دستگاه در این خشک‌ کن ریخته می‌ شوند.
این دستگاه از لوله‌ های متناوب تشکیل شده است که هوای گرم در داخل آن‌ ها جریان دارد.
گذر از این مرحله باعث خشک شدن کامل خاک‌ اره می‌ شود.

سیکلون :
در قسمت انتهایی خشک‌ کن یک مخزن مخروطی شکل وجود دارد.
بعد از خشک شدن خاک اره‌ های گذرنده از لوله‌ های خشک‌ کن، در این مخزن جمع می‌ شوند و آماده پرس‌ شدن می‌ شوند.

اکسترودر :

دستگاه اکسترودر زغال، اصلی ترین بخش خط تولید زغال چینی است و شکل اصلی زغال و قالب آن را به وجود می آورد. در خط تولید زغال چینی از دستگاه اکسترودر برای به هم چسباندن ضایعات چوبی همانند خاک اره و چوب های خشک استفاده می شود.

یک دستگاه اکسترودر خوب باید در طول ۸ ساعت کاری خروجی ماردون، بریکت یک دست تحویل دهد.
عدم اسفنجی بودن بریکت و ترک نداشتن در هنگام خروجی ماردون یکی از نکاتی است که ماشین ساز باید به آن توجه داشته باشد.
اگر عملکرد دستگاه اکسترودر درست نباشد (به خصوص کنترل خشک بودن مواد اولیه) بعد از چند سری تولید، دستگاه اکسترودر با مشکلات ظاهری بریکت در قسمت خروجی سیلندر روبرو خواهد شد.

در کل چهار مدل اکسترودر وجود دارد که در زیر به آنها اشاره شده است.

اکسترودر دو ماردونه
خروجی اکسترودر دو ماردونه سه برابر اکسترودر تک ماردونه می باشد. در این اکستـرودر معمولاً دو ماردون برای چرخش یکسان وجود دارد که مواد از یک ماردون به ماردون دیگر منتقل می شود.

اکسترودر گیربکسی
دستگاه اکسترودر گیربکسی سرعت پایین در تولید بریکت دارد که یکی از ضعف های دستگاه زغال ساز محسوب می شود و همین امر موجب تولید بریکت هایی با استحکام کم می گردد. در کنار آن یکی دیگر از مشکلات این نوع از دستگاه های زغال ساز صدای بالای آن است که تحمل آن برای زمان طولانی دشوار و آزار دهنده خواهد بود.

در مقابل مشکلات دستگاه زغال ساز می توان به نقاط قوت آن اشاره کرد که پرس بسیار بالا و قوی بریکت ها می باشد.

اکسترودر تسمه ای
از دستگاه های متداول تولید زغال در ایران، اکسترودر تسمه ای می باشد که از نظر تولید زغال چینی بالاتر از دستگاه زغال ساز گیربکسی قرار می گیرد.
در این نوع دستگاه به دلیل قرارگیری تسمه به جای گیربکس مشکلات مربوط به سرعت تولید زغال کمتر مشاهده می شود و از این جهت در جایگاه بهتری قرار می گیرد.

اکستـرودر هیبردی
این نوع دستگاه ترکیبی از اکسترودر تسمه ای و گیربکسی می باشد.

گیربکسی در ماه ۶۰۰۰ کیلو تولید دارد

تسمه ای ۹۶۰۰ کیلو در ماه

پلاس ۱۶۸۰۰ کیلو در ماه تولید دارد

کوره :
به منظور پخت زغال که در دو نوع صنعتی و سنتی صورت می‌ گیرد بریکت برای پخته شدن وارد کوره می شود.

انواع کوره زغال صنعتی به صورت زیر می باشند:

کوره جداره ای
کوره زغال کومپیند
کوره زغال تک منظوره
کوره زغال همرفتی
کوره زغال G+

کوره جداره ای
با دستگاه کوره جداره ای که یکی دستگاه های تولید زغال می باشد می توان زغال های مخصوص کباب و قلیان را تولید و عرضه نمود. از قابلیت های برتر کوره زغال جداره ای تبدیل تکه های چوب و حتی تنه درختان به زغال می باشد.

کوره زغال کومپیند
کوره زغال کومپیند نسل جدیدی از دستگاه های تولید زغال می باشد.

این دستگاه های تولید زغال به دلیل جدید بودن از بازدهی بسیار بالایی برخورردار هستند.

در دستگاه کوره زغال کومپیند تمام بهینه سازی های لازم انجام شده است.

این محصول دارای بیشترین بازدهی در بین محصولات می باشد و این محصول دارای پیشرفته ترین سیستم دیجیتالی می باشد.

بازدهی بسیار بالا در این محصول موجب شده تا در بین خریداران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

در تولید این محصول از طراحی خاصی استفاده شده است.

طراحی خاص در تولید این محصول باعث شده که بیش از ۹۸ درصد زغال سالم و بدون هیچ گونه شکستگی تولید شوند.

درنتیجه این محصول با ۱۰۰ درصد گاز گیری کامل می سوزد و هیچ گونه خامی در این محصول دیده نمی شود.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به نوع حرارت دهی سینوسی و موجی اشاره کرد که مصرف انرژی را کمتر می کند.

حال با تبدیل یک برگ درخت به همراه کنده آن به روش حرارت دهی سینوسی و موجی آیرو دینامیک، این محصول یکی از بهترین محصولات تولید شده معرفی می شود.

این دستگاه در مقایسه با سایر دستگاه های موجود به دلیل میزان مصرف بهینه و بسیار کم در بازار با بازدهی بسیار بالا رو به رو شده است.

همچنین این دستگاه امکان راه اندازی خط تولید زغال با را حداقل شرایط برای شما فراهم می کند.

کوره زغال تک منظوره
این دستگاه در مدل های ۵ جداره طراحی می شوند و از این دستگاه برای تولید زغال کبابی استفاده می شود.

توان بالا و فشار حرارتی که این دستگاه ایجاد می کند باعث می شود که در نهایت در چند ساعت زغال کبابی با بهترین کیفیت را تولید کند.
شرکت های تولید کننده با استفاده از این دستگاه می توانند زغال هایی کاملاً درشت و بدون خاکه تولید کنند.

برای اینکه زغال هایی کاملاً درشت و بدون خاکه تولید کنید باید به تولید کنندگان آموزش هایی را در این رابطه داده شود.

کوره زغال همرفتی
کوره زغال همرفتی یک دستگاه تولید زغال لیمو را ارائه می دهد.

این دستگاه توان تولید زغال لیموی با کیفیت را دارا است.

این دستگاه حتی زغال کبابی را بسیار با کیفیت تولید می کند.

کوره زغال همرفتی توانایی بسیار بالایی در تولید زغال دارد و به این دلیل انواع زغال را تا حد بسیار زیادی بدون شکستگی تولید می کند.

از دیگر قابلیت های برتر این کوره زغال می توان به تبدیل چوب به انواع و اندازه های مختلف هم چون چوب کبریت اشاره کرد.

از مهم ترین مزیت کوره زغال همرفتی می توان به هموژن ۱۰۰% کوره اشاره کرد که به راحتی قابلیت کنترل فشار و گازگیری را دارد.
ویژگی های که این دستگاه دارد به طور کلی با کوره زغال ۶ جداره کاملاً متفاوت است.

کوره زغال G+
از کوره های نسل جدید می توان به کوره زغال جی‌ پلاس اشاره کرد.

در کوره زغال جی پلاس مشعل در کف کوره قرار ندارد در صورتی که در کوره های همرفتی مشعل در زیر کف کوره قرار می گیرد.

در کوره های جی پلاس مشعل در بالای کف کوره قرار می گیرد.

مشعل در کوره جی پلاس در محوطه ی داخلی ای که چوب قرار می گیرد نصب می شود.

قرلر گرفتن مشعل در بالای کوره باعث می شود که انتقال حرارت سریع تر شود در نتیجه مصرف انرژی ومصرف سوخت پایین تر می رود.

در این کوره های زغال عایق بندی دوبل است در نتیجه اتلاف حرارت خیلی خیلی پایین می آید.

حرارات بسیار پایین کوره در زمان روشن شدن باعث می شود که برای اطلاع از روشن بودن کوره باید به بدنه کوره دست زد تا از روشن بودن کوره مطلع شویم.

در کوره های جی پلاس عدم شکستگی زغال تا ۱۰۰٪ می باشد.

اما در کوره های همرفتی عدم شکستگی تا ۹۰٪ است.

انتقال حرارت در کوره های فوق صنعتی همرفتی به صورت همرفت می باشد اما در کوره های جی پلاس حرارت به صورت تابشی و چرخشی است.

درآمد کارخانه زغال چقدر است؟

اولین و مهم ترین فاکتوری که در فروش یک کارخانه تولید زغال تاثیرگذار است، میزان کیفیت محصول نهایی می باشد.

افزایش تولید با استفاده از راهکار های کلیدی افزایش سود و درآمد شما را از تولید زغال چینی به همراه دارد. بنابراین تولید انبوه در تایم کاری کارخانه های تولید زغال، سود تولید زغال چینی را تا حد زیادی افزایش می دهد.
بسته بندی مناسب می تواند میزان فروش شما را بالا ببرد. چرا که بسته بندی مرتب و شیک نظر خریدار را به خود جلب می کند و باعث جذب بیشتر مشتری می شود. بنابراین از این طریق می توانید فروش بهتری داشته باشید و سود خود را افزایش دهید.

همچنین آشکار است که هر چه زغال تولیدی در کارخانه مرغوب تر و با کیفیت تر باشد، مصرف کنندگان حاضرند که برای خرید آن هزینه بالاتری پرداخت کنند. از این رو فروش و سود نهایی توسعه می یابد. تولید انبوه و صادرات زغال به کشور های دیگر نیز یکی از عواملی است که در زمینه افزایش درآمد می تواند به تولید کنندگان زغال کمک کند.

بهترین مواد اولیه تولید زغال چیست؟

طبق گزارشات تا مدت ها، ماده اولیه تولید زغال، چوب بوده است. اما با توجه به این واقعیت که منابع چوبی اغلب محدود هستند، انواع باقیمانده های کشاورزی و جنگلداری که اغلب بدون استفاده می مانند، امروزه مواد اولیه بالقوه مهمی برای تولید زغال چوب هستند. مواد اولیه معمول برای تولید زغال : خاک اره، پوسته برنج، پوسته دانه، پوسته نارگیل، بامبو، پوست گردو، شاخه ها، تنه، باقی مانده سرکه، پوسته بادام زمینی و انواع مختلف چوب سخت و غیره میباشند.

آگهی خود را بلافاصله در همین موقعیت و در همین صفحه به صورت vip و بالا نشین نمایش دهید.

مجتبی سالاری: مشاوره سرمایه گذاری قبل از اقدام.. راه اندازی یک واحد صنعتی در صورت انتخاب دقیق نوع فعالیت بسیار سوداور خواهد بود. در حال حاضر… راه اندازی کسب و کار دارید؟اگر سرمایه دارید؟اگر با تکنیک های مشاغل پردرآمد آشنایی ندارید؟اگر… راه اندازی خط تولید سنگ مصنوعی با 400 محصول ساختمانی دستگاه وکیوم سنگ مصنوعی 45000000

نوع آگهی: سرمایه گذاری

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

تولید زغال فشرده یکی از صنایع پر سود است که امروزه مورد توجه بسیاری از از سرمایهراه اندازی کارگاه آن می تواند شغل پر درآمدی باشد. اما مانند هر کاری برای شروع نیاز به مقداری سرمایهکارگاه خود را راه اندازی کنید. خط تولید زغال فشرده به تجهیزاتی از قبیل خرد کن صنعتی، دستگاه خشک کن صنعتی،

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

راه اندازی انواع کارخانجات و کارگاه مواد غذایی و خشکبار برای افراد جویای نام و کار افرینان نو اندیش با حداقل سرمایه از 5 میلیون به بالا، شغل و کسب درآمد در منزل با حداقل هزینه با سود دهی بالا ، همراه با مشاوره و خرید تضمینی محصولات تولیدی

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی در منزل و کارگاه کوچک با کیفیت ترین دستگاه تولید لیوان کاغذی را از ما خریداری کنید . قیمت دستگاهراه اندازی کنید . امروزه ظروف یکبار مصرف و به خصوص لیوان کاغذی به یکی از کالاهای پر مصرفراه اندازی خط تولید لیوان کاغذی به شغلی پر سود تبدیل شده است . شما می توانید با خرید یک دستگاه

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

شرکت تخصصی هوشمند سازی کسب کار موفق مشاوره راه اندازی کسب و کار شرکت هوشمند سازی و مشاوره کسب و کار هونامیک، شرکت تخصصی عارضه یابی، هوشمندراه حل های هوشمند سازی کسب و کار *پیاده سازی راه حل هوشمند ساز کسب و کار *پیاده سازی داشبورد های مدیریتی، اطلاعاتی و عملیاتی *دادهراهه شغلی و ارائه مسیر توسعه هوشمند کارکنان *طراحی و پیاده سازی هوشمندسازی باشگاه مشتریان *آموزش

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

پخش دوربین مداربسته در انواع مختلف با کیفیت تضمینی . فروش و نصب دوربین مداربسته ارزانراه اندازی انواع سیستم های امنیتی و حفاظتی فعالیت می کند شرکت البرز کار از با سابقه ترین شرکت هاکارگاه ها ، انبار ها ، سوله ها ، برج ها ، مجتمع ها تجاری و مسکونی و … می باشد . انجامراه اندازی اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد .

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

«««با توجه به این که شرکت ما خود طرف قرارداد مستقیم و نمایندگی دوربینکارگاه ها ،باغ، ویلا وانتقال تصویر روی موبایل باز گشایی رمز دی وی آر بدون ارسال جابهراه اندازی انواع سیستم های حفاظتی نظارتی وامنیتی دوربین مداربسته HDTVI IPدر برندهای داهوا

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

طرح و ایده ای نوین در ایران مناسب دامداران و گلخانه داران و افراد جویای کار علوفهکارگاه شما به صورت تضمینی کسب وکار پرورش علوفه هیدروپونیک را اجرا و راه اندازی کند و در حین کار به صورت عملی و مرحله به مرحله آموزش ببینید. خدمات ارائه شده: آموزشکارگاه از صفر تا صد رفع تمام مشکلات در حین کار در تمام نقاط ایران با تضمین کتبی یکساله

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

نحوه خرید و فروش ماشین آلات، دستگاهها و مواد اولیه صنعتی امروزه برای پیش برد هر صنعتکارگاه های کوچک یافت، اما بدون شک نمی توان پیشرفت و فراگیری آنها را بدون فراهم شدن امکانات لازم تصور نمود. پیمودن راه دور و دراز برند سازی و مطرح شدن هم با خلاقیت سرمایه گذاران و هم با کمک تکنولوژی ممکن… دستگاه، پیش از خرید نهایی آشنا شوید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

فروش دستگاه تقطیر و عرق گیری گازی گلاب فروش دستگاه عرق گیری با ظرفیت های 10 – 15کارگاه های تهیه عرقیات گیاهی محدود. دستگاه عرق گیر خانگی از دو بخش کندانسور که وظیفه خنکراه اندازی دستگاه گلاب گیر بسیار آسان است، در واقع جهت عرق گیری با دستگاه تقطیر لازم است آبکارگاه کارخانه

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

تولید کننده تجهیزات شهربازی استاندارد . لوازم شهربازی با ضمانت کیفیت و گارانتی معتبرراه اندازی تجهیزات شهربازی با جدیدترین متدهای روز دنیا . لوازم شهربازی طبق توافق در قراردادکارگاه های ما دیدن نمایید و سپس با متخصصین پیشکسوت ما مشاوره نمایید . ما بهترین قیمت فروش

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

فروش ترن هوایی ریلی مناسب برای کلیه فضاهای رو باز با قیمت مناسب ترن هوایی شهربازیراه اندازی ترن هوایی شهربازی در ارتفاع، ابعاد و اندازه های مختلف از ارتفاع 7 متر الی 30 مترکارگاه های ما دیدن کرده و از مشاوره زبده ترین متخصصان مجموعه بهره مند شوید. فروش ترن هوایی

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

ارتباط نماگستر نماینده فروش دوربین مداربسته کرج و سانترال و شبکه و هوشمند سازی دارایراه دور ، (مشاوره رایگان) مشاوره ، طراحی ، اجرا و فروش شبکه کابلی و وایرلس پشتیبانی شبکهکارگاه ها ، کارخانجات خارج از شهر ، معادن ، سدها و … طراحی شده است راهکارهای مخابراتی خاص، مجری انواع سانترال مشاوره، طراحی و نصب و

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

تولید و پخش وسایل خانه های بازی و شهربازی های سرپوشیده با تجربه بیش از 30 سال تجهیزراه اندازی خانه های بازی امکان بازدید از فضای شما طراحی رایگان فضا تمامی محصولات ما بهکارگاه های تولیدی جهت دریافت مشاوره رایگان و دریافت کاتالوگ محصولات با شماره های ثبت

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

فروش دستگاه تولید نایلون چاپی در انواع متنوع و سایزهای مختلف خط تولید نایلون و نایلکس با خدمات پس از فروش فروشراه اندازی کارگاه تولید پلاستیک و نایلون و نایلکس با ما تماس بگیرید کسب درآمد و شغل خوب از طریق تولید انواع پلاستیک های موجود

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

موتور برق پوتر 3800 – موتور برق 3 کیلووات پوتر فروش موتور برق پوتر مدل 3800 ، باراه اندازی کنید. شما می توانید علاوه بر وسایل بالا اگر شخصی هستید که به کار های فنی علاقه داریدکارگاه کوچک دارید می توانید با این موتور برق وسایلی مانند سنگ فرز دستی و یا دریل را راه اندازی کنید، اما نکته ای که باید توجه کنید این است که نمی توانید با آن جوشکاری کنید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

فروش موتور برق دیزل کاما در توان های مختلف، بهترین موتور برق گازوئیلی بازار ایران. امکانکارگاه و حتی نیازهای اضطراری مطمئن باشید. در این بین بهره مندی از یک موتور برق با کیفیتراهی دورافتاده ترین مناطق شوید و با ضریب اطمینان بالایی آن را فعال کنید. در عین حالراه اندازی یک موتور برق دیزلی را دارد، قطعاً اطمینان در

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

فروش خط تولید و بسته بندی سیب زمینی خلال نیمه آماده ( فرنچ فرایز) سیب زمینی که مادهراه اندازی کارگاه و کارخانه تولید فرنچ فرایز فراهم نموده است. شرکت پویش کاران صنعت ، طراح و سازنده ماشین آلات صنایع غذایی ، یکی از

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

انواع دستگاه بسته بندی دو توزین و چهار توزین دست دوم برای حبوبات به همراه خط کامل بوجاری و پولیش کم کارکرد در مرکز خرید دستگاه های دست دوم موجود می باشد. اینراه اندازی کارگاه و کارخانه های در حوزه مواد غذایی فعال می باشد. تمام دستگاه های موجود در نمایشگاه

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

اخد تاییده آتش نشانی طراحی و اجراء طبق دستورالعمل آتش نشانی راه اندازی و سرویس پنل اعلام حریق راه اندازی و تعمیر پمپ و سیستم اطفاء حریق شارژ انواع کپسول اتش نشانی ارتقاء و رفع عیب سیستمکارگاه های نیمه صنعتی ، مراکز تجاری و اداری و مجتمع های مسکونی می باشد. نمایندگی رسمی آریا

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

بالابر هیدرولیک به صورت گسترده برای بالا بردن بار های سنگین به شکل ماشین آلات و تجهیزاتکارگاه های بزرگ و کوچک و یا حتی کارگاه ها می توانند به مراتب چیزی بیشتر از مغازه ها مورد بهره برداری قرار گرفته و تا حدکارگاه ها را کاهش دهند. بالابر هیدرولیکی خانگی این نوع بالابر هیدرولیکی خانگی که دارای کابینآراد صنعت کیان البرز کار تماس بگیرید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

فروش سینک صنعتی در ابعاد دستگاه : 2*1*1 سانتیمتر وزن دستگاه وان شستشو : با فیلترکارگاه خریداران قبلی را با هماهنگی قبلی فراهم آورده تا از نمونه های قبلی دستگاه دیدن کنید . فروش سینک صنعتی کاملا جدید ، بهداشتیراه اندازی آسان و کاملا راحت امکان بازدید حضوری از محل ساخت این دستگاه ها 2 سال گارانتی

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

■■ فروش ویژه خط کامل شستشو و خرد کن ، خشک کن و بسته بندی انواع سبزی خام و پخته ■■ باکارگاه های تولید و بسته بندی انواع سبزی ** گروه نویان صنعت ایرانیان در زمینه مشاوره ،راه اندازی دستگاه + آموزش کاربری و نگهداری از تمامی دستگاه ها + ساخت بر اساس نیاز و سفارش مشتری +… کارگاه برای ارتباط با ما تماس بگیرید .

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

■●●گروه نویان صنعت ایرانیان فعال در زمینه مشاوره، طراحی و ساخت انواع خطوط تولید وکارگاه های تولید و بسته بندی خدمات پس از فروش خرید مستقیم از کارخانه با قیمت های رقابتی راه اندازی دستگاه آموزش کاربری و نگهداری از تمامی دستگاه ها ساخت بر اساس نیاز و سفارش مشتری

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

هلدینگ تهران برتر ( نوین ) اولین کارخانه سازنده دستگاه های صنعتی میباشد مانند کورهراه اندازی . آموزش صفر تا صد در کارگاه شخصی شما

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

تولید زغال فشرده زغال فشرده نوعی از زغال است که با استفاده از مواد بازیافتی حاصلراه اندازی خط تولید زغال آسیاب چکش نوار نقاله میکسر قالب یا بریکت خشک کن بسته بندی قیمت دستگاهراه اندازی، طراحی، ساخت و توزیع تجهیزات تولید زغال فشرده نموده است. اگر می خواهید با ما در

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

شرکت ماک ماشین شرکت ماک ماشین سازنده و عرضه کننده دستگاه های شیشه دوجداره ، دستگاهراه اندازی کارگاه مونتاژ درب و پنجره دو جداره به دستگاه یو پی وی سی نیاز است شرکت ماک کلیه تجهیزاتکارگاه از قبیل دریل ، پیچ ، دستگاه برش گالوانیزه و هر آنچه که برای تولید و مونتاژ درب و

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

*️شرکت هادی سازه ایمن ☑️شرکت فعال در زمینه طراحی ، فروش و اجرای سیستم اعلام وکارگاه های نیمه صنعتی ، مراکز تجاری و اداری و مجتمع های مسکونی ☑️اخذ تأییدیه آتش نشانی ☑️طراحیراه اندازی و سرویس پنل اعلام حریق ☑️ راه اندازی و تعمیر پمپ و سیستم اطفاء حریق ☑️شارژ انواع کپسول های خاموش کننده ☑️ارتقا و رفع عیب

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

فروش دستگاه تولید لیوان کاغذی با یک سال گارانتی گروه ماشین سازی ساوا با بیش از دهراه اندازی خط تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف در کارگاه و حتی در پارکینگ منزل ، یک فعالیت تولیدی و اقتصادی پر درآمد داشته باشید. جهت مشاوره

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

تولید و فروش مخزن گاز استاندارد برای ویلا وباغچه ومحل هایی که دسترسی به گاز شهریکارگاه ،تولیدی، تالار ریتوران، سالن ورزشی، گلخانه مخزنها دارای رنگ اپوکسی مقاوم در برابرراه اندازی گرمایش استخر وجکوزی وتصفیه با کیفیت بالا لوله کشی گرمایش واستخر وموتور خانه خرید

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

خدمات تصفیه فاضلاب ، پکیج تصفیه فاضلاب شرکت بهساز آب با سالها تجربه کاری و با بکارگیریراه اندازی و راهبری انواع سیستم های تصفیه آب و تصفیه فاضلاب صنعتی و بهداشتی در ظرفیتهای مختلف. مشاورهکارگاه ها ، هتل ها ، مجتمع های اداری ، تجاری و مسکونی ، رستوران ها ومشاوره ، طراحی و

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

خرید تضمینی زغال فشرده |دستگاه تولید زغال

خواهان یک زمین با متراژ حدودی 15 هزار تا 20 هزار متر و داشتن صوله به متراژ حراقل 7000 متر مربع برای راه اندازی کارگاه تولیدی لباس . دست به نقد هستیم تا حدودا 70 درصد مبلغ را نقدی پرداخت میکنیم و بقیه را تهاتر یا چک .

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

■■ فروش ویژه خط کامل شستشو و خرد کن، خشک کن و بسته بندی انواع سبزی خام و پخته ■■ کارگاه های تولید و بسته بندی انواع سبزی ** گروه نویان صنعت ایرانیان در زمینه مشاوره،کارگاه ها و مشاغل خانگی ارائه میشود.●● + خدمات پس از فروش + خرید مستقیم از کارخانه با قیمتراه اندازی مرکزی 09125695203 تماس (مهندس فدائی )

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

نصب، راه اندازی و تولید چرخ و فلک و بیش از 300 نوع دستگاه و لوازم شهربازی با استفاده از بهترین تجهیزاتکارگاه های ما از نزدیک با متخصصان این مجموعه نیز مشاوره رایگان داشته باشید. برای اطلاعات

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

آموزش طراحی و مونتاژ تابلو برق در کرج مقدمه ای از برق صنعتی معرفی انواع تابلو برقراه اندازی مدار موتور دالاندر نصب و راه اندازی کنترل دور موتور اب استفاده از اینورتر آموزش اصول سیم کشی و داکت کسی در تابلو برق آموزشراه اندازی تابلو برق های پرس های صنعتی آموزش راه اندازی مدارهای اوماتیک با PLC LOG آموزش

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

باسلام مجموعه ما که تالار پذیرایی بوده به مدت یک سال است که به دلیل شیوع کرونا تعطیل است و ترجیح ما بر راه اندازی یک کارگاه تولیدی ترجیحا تولید دستکش کارگری.کف مواد است از علاقه مندان و کسانی که سابقه ی تولید دارند و یا سرمایه گذاران دعوت به عمل می آید

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

دستگاه سبزی خردکن بشقابی در آشپزخانه های صنعتی ، فروشگاه های سبزیجات آماده به طبخکارگاه های فرآوری سبزی خشک و آماده و … مورد استفاده قرار می گیرد . از مزایای دستگاه سبزیراه اندازی کسب و کار و مشاغل خانگی می باشد . دستگاه سبزی خرد کن صنعتی در کارخانجات صنعتی جهت

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

 

دکمه بازگشت به بالا