ورزشی

کار استقلال برابر ذوب‌آهن سخت است/ عملکرد خط میانی مناسب نبود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار آنلاین، درباره برد استقلال مقابل هواداران از هفته اول لیگ بیست و یکم، گفت: برای تیم ها عادت شده که تا هفته چهارم یا پنجم به هماهنگی و آمادگی کامل دست پیدا نکنند. آنها اشتباهاتی را مرتکب می شوند که همه را به خاطر وضعیت دوران بدنسازی، عدم هماهنگی بین بازیکنان جدید و بازیکنان قدیمی مقصر می دانند. در بازی استقلال با هواداران، آبی‌ها ناهماهنگ بودند، نتوانستند بازی خوبی انجام دهند، شاید پاس‌های سالم هر دو تیم به پنج، شش نرسید و با اشتباه توپ به راحتی از دست رفت.

مهاجم سابق استقلال ادامه داد: آبی ها تنها توانستند در هفته اول سه امتیاز کسب کنند ، آنها باید بدانند که چنین چیزی در چند هفته آینده اتفاق نمی افتد ، تیم سخت تر خواهد شد و اگر استقلال بخواهد همین روند را ادامه دهید، مطمئناً وضعیت خوبی مثل چند فصل قبل در لیگ نخواهد داشت.

وی درباره دیدار هفته دوم استقلال مقابل زانیاکان که روز دوشنبه 2 آبان ماه برگزار می شود، گفت: استقلال بازی سختی را پیش رو دارد، زموان نمی خواهد در خانه ببازد. او در آبادان توانست با یک گل نفت را شکست دهد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: ذوبی بازیکنان با تجربه و خوبی دارد که می توانند از لحظات کسب شده استفاده کنند. فرهاد مجیدی نیز باید برای رویارویی با ذوبی آمادگی کامل داشته باشد.

فتح آبادی تاکید کرد: دفاع استقلال مقابل هواداران خوب بود اما استقلال در خط هافبک خوب بازی نکرد و گیج بود. از وجوه استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا