ورزشی

کار خرید جدید استقلال گره خورد!

ظاهرا قرار نیست ماجراهای مهاجم آرژانتینی با باشگاه استقلال به پایان برسد. بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال پیش بینی می شد که قرارداد گوستاوو بلانکو در سازمان لیگ ثبت شود و این بازیکن کارت بازی خود را دریافت کند. این اتفاق اما رخ نداد و بلانکو در سفر به رفسنجان برای بازی با مس هم غایب بود.

ماجرای تازه ای که باعث شده قرارداد بلانکو هنوز در سازمان لیگ به ثبت نرسد، مساله عبور باشگاه استقلال از سقف بودجه است. سقف بودجه استقلالی ها مدت ها است پر شده و ثبت قرارداد بلانکو نیز به همین خاطر صورت نگرفته است.

مدیران باشگاه استقلال در صدد هستند تا در صورت امکان مبلغ قرارداد یکی دو بازیکن را کاهش بدهند تا مجوز ثبت قرارداد جدید بلانکو را به دست بیاورند. این اتفاق هنوز رخ نداده تا مهاجم آرژانتینی شرایط مبهمی داشته باشد.

بازی بعدی استقلال در لیگ برتر روز جمعه 28 شهریور ماه مقابل هوادار تهران است و تا آن زمان فرصت برای ثبت قرارداد بلانکو وجود دارد، اما مدیران باشگاه هنوز در این خصوص به جمع بندی و نتیجه نرسیده اند.

باید دید طی روزهای آینده علی خطیر و همکارانش چه راهکاری برای این مساله پیدا می کنندو آیا بلانکو می تواند در بازی بعدی تیم جواد نکونام را همراهی کند یا خیر.

کار خرید جدید استقلال گره خورد!

258 258

دکمه بازگشت به بالا