ورزشی

کانته باید ۸ ریه داشته باشد!

به گزارش شفاف و به نقل از تایمز ، عملکرد خوب آنگولو کانته در چلسی ، قهرمان لیگ قهرمانان و تیم ملی فرانسه باعث شده است گرانیت ژاکا از او تعریف و تمجید کند. کاپیتان سوئیس باید در مرحله یک چهارم نهایی یورو به مصاف فرانسه برود.

گرانیت ژاکا ، کاپیتان تیم ملی سوئیس احترام زیادی برای آنگولو کانته و پل پوگبا در تیم ملی فوتبال فرانسه قائل است. این بازیکن 28 ساله قبل از مسابقه پیش از یورو 2020 در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “کونته باید هشت ریه داشته باشد.” پوگبا که در منچستر یونایتد بازی می کند نیز فوتبالیستی است که می تواند در مورد بازی خودش تصمیم بگیرد. آنها دو بازیکن بسیار مهم برای فرانسه هستند ، اما لازم نیست از آنها پنهان شویم. همچنین نمی توانیم خودمان را خیلی کوچک کنیم.

بازیکن سابق M nchengladbach که اکنون با آرسنال قرارداد دارد ، تصور نمی کرد که شانس تیمش مقابل فرانسه در بازی بعدی کم باشد. وی گفت: “روی کاغذ ، فرانسه شانس بیشتری دارد.” ما باید صادق باشیم آنها قهرمان جهان هستند. اما لازم نیست که خودمان را خیلی کوچک کنیم. من خوش بین هستم که 55-45 برای فرانسه کمی بهتر است و آنها شانس بیشتری دارند.

دکمه بازگشت به بالا