اقتصادی

کاهش محسوس دمای تهران از ۱۱ تا ۱۳ فروردین/ رگبار باران طی امروز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، کاهش محسوس دما طی ۱۱ تا ۱۳ فروردین و رگبار باران و در ارتفاعات کولاک برف طی امروز در تهران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اخبار ورزشی، براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز (۸ فروردین) با فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران گاهی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات بارش باران گاهی بارش برف، کولاک برف و مه پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا پنج‌شنبه (۸ تا ۱۰ فروردین) افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.

روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه (۹ و ۱۰ فروردین) آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات به‌ویژه ظهر تا شب وزش باد نسبتا شدید تا شدید در خصوصا نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

روزهای جمعه و شنبه (۱۱ و ۱۲ فروردین) آسمانی نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات وزش باد شدید، رگبار باران، رعدوبرق در سطح استان و بارش باران و برف در ارتفاعات مورد انتظار است.

همچنین از جمعه شب تا یکشنبه (۱۱ تا ۱۳ فروردین) کاهش محسوس دما در سطح استان و یخبندان شبانه سطح زمین در دامنه‌ها و  ارتفاعات شمالی پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۹ فروردین) در تهران حداقل دما ۱۲ و حداکثر دما ۲۲ درجه سانتیگراد و طی پنج‌شنبه (۱۰ فروردین) حداقل  دما ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه آلودگی-امین آباد با کمینه دمای ۱- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا