ورزشی

کاپیتان فلسطین: می‌خواهیم دل مردم را در این شرایط سخت خوشحال کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال فلسطین ابزار امیدواری که قطر جام قهرمانی را در جام ملت‌های آسیا بالای سر ببرد.

به گزارش اخبار ورزشی، تیم ملی فوتبال فلسطین در نخستین بازی‌اش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

مصعب البطاط، کاپیتان تیم ملی فوتبال فلسطین، در نشست خبری قبل از این بازی گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم که اقدام فدراسیون فوتبال قطر و کاپیتان این تیم بسیار ارزشمند بود.‌ آنها اجازه دادند تا من این افتخار را داشته باشم که مراسم سوگند شروع مسابقات را اجرا کنم. این واقعا افتخار بزرگی برای ما بود. قطر ما را به برگزاری رقابت‌های بزرگ عادت داده است. امیدوارم آنها جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

او ادامه داد: درباره وضعیت تیم بگویم که آمادگی خوبی داریم و بازیکنان در شرایط خوبی‌اند. شرایط در فلسطین واقعا خوب نیست اما کشور فلسطین مانند هر کشور دیگری این حق را دارد که در رقابت‌های بزرگ شرکت کند و این پیامی است که می‌خواهیم به همه مردم جهان بدهیم. امیدوارم به عنوان بازیکنان بهترین عملکرد را داشته باشیم.‌ هواداران و ملت ما شایسته دیدن یک تیم خوب هستند. امیدوارم که پیروزی نزدیک سهم ملت ما شود.

کاپیتان فلسطین در ادامه صحبت‌هایش گفت: در گروه سختی قرار و دیدارهای مهمی را پیش رو داریم. با نهایت آمادگی پای به این رقابت‌ها گذاشته‌ایم و تیم در وضعیت خوبی قرار دارد. بعضی از بازیکنان نگران خانواده خود در غزه هستند و همواره خبرها را دنبال می‌کنند. شرایط سخت است اما تلاش می‌کنیم مردم را در این شرایط خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا