ورزشی

کاپیتان پرسپولیس قصد کوتاه آمدن ندارد!/عکس

بازی شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان در ترکیب پرسپولیس همچنین کادر فنی تیم ملی را مجبور به استفاده از این دو بازیکن در میانه خط میانی مقابل ازبکستان کرد ، اگرچه بازیکنان شناخته شده ای مانند مجید حسینی و مرتضی پورعلی گنجی در این تیم حضور دارند. در برابر بوسنی ، این دو بازیکن به همراه پورعلی گنجی ، یک دفاع 3 تیمی تشکیل دادند.

سید جلال با این دو بازیکن همیشه بازیکن قابل اعتمادی بوده است و هر بار که یکی از این دو بازیکن به هر دلیلی بیرون از ترکیب باشد ، جای آنها را در ترکیب پرسپولیس پر می کند.

با عزیمت شجاعانه خلیل زاده ، امروز سید جلال بار دیگر گزینه برتر خط دفاعی و سرپرست تیم در زمین است. این مسئله از نظر کیفیت فنی سید جلال ابهامی باقی نمی گذارد ، اما تنها نگرانی این است که ممکن است بدن وی در شب سی و نهمین سالگرد تولد آماده مسابقه شدید نباشد و ناگهان توسط یحیی گل محمدی غیرقابل دستیابی باشد.

جلال حسینی که روز خوبی در خط دفاعی مقابل نفت آبادان داشت و هرگز اجازه نداد این بازیکن خوب فنی مقابل حامد لک در یک بر یک با طالب ریکانی یک به یک شود ، در حمله و پاس دادن نیز موثر بود. مهربانی که او در محوطه جریمه نفت آبادان به کنعانی ها کرد ، سهم زیادی در تک گل تیمش داشت. وی در ترکیب اخبار در پاسخ به نگرانی در مورد بالا بودن میانگین سنی ادامه بازی برای پرسپولیس گفت: “من فقط به فردا و ریکاوری بعد از این مسابقه فکر می کنم.”

251 251

دکمه بازگشت به بالا