ورزشی

کدام تیم‌ها در منظقه سقوط قرار دارند؟

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی ، با نگاهی به رتبه های پایین جدول لیگ به ما می گوید که 5 تیم در حال حاضر خطر تخریب را در نظر می گیرند. پارس جنوبی با 20 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت ، سیرجان گل گوهر در سیزدهم با 19 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و سایپا با همین تعداد در رده دوم قرار گرفت و شاهین بوشهر و پیکان با 16 امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند. 15 امتیاز و حذف به لیگ طبق برنامه فعلی پایین تر خواهد بود.

با این حال ، این برنامه به هیچ وجه قابل تعیین نیست ، زیرا تایمرهای اول مانند شاهین بوشهر و گل گهر سیرجان با تغییر سرمربی خود در نیمه دوم فصل و جذب بازیکنان جدید ، روند نتیجه گیری های مثبت را آغاز کرده اند. آنها می توانند با ادامه رقابت ، نتیجه خوبی کسب کنند و این شانس را دارند که با کسب امتیازات لازم از 9 بازی باقی مانده ، لیگ برتر خود را امضا کنند. از طرف دیگر ، مسابقات رو در رو که توسط زیردستان انجام می شود نیز می تواند نقش مهمی در معرفی عوامل تخریب کننده و دیگران داشته باشد. به عنوان مثال ، تیم پیکان که در حال حاضر در رده شانزدهم قرار دارد ، باید با تیم های گوهر ، سایپا و پارس جنوبی جم روبرو شود و کسب امتیاز لازم از این مبارزه می تواند به حفظ شاگردان عبدالله ویس در لیگ برتر کمک کند. ،

بررسی جدول لیگ فصل گذشته و تعداد امتیازات این تیم نشان داد که دفاع در لیگ برتر معمولاً حداقل به 25 امتیاز نیاز دارد ، بنابراین تیم هایی مانند شاهین و پیکان باید فرار از صدر را در نظر بگیرند. برای زنده ماندن در لیگ ، آنها باید حداقل 3 – 4 بازی بعدی پیروز شوند و منتظر بمانند تا یک نامزد دیگر لغزش کند.

جزئیات این گزارش اینجاست آن را بخوانید.

256 43

دکمه بازگشت به بالا