اقتصادی

کرملین: به هرگونه اقدام تحریک آمیز علیه کریمه پاسخ می‌دهیم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی ، سخنگوی کرملین روز دوشنبه گفت روسیه به هر اقدام تحریک آمیز برنامه ریزی شده (غربی) علیه کریمه پاسخ خواهد داد.

اسپوتنیک به نقل از دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین اظهار داشت: “ما تردیدی نداریم که آژانسهای ما درباره هرگونه اقدام تحریک آمیز ، به ویژه در سالگرد اتحاد کریمه با کرملین ، تمام اطلاعات لازم را دارند.”

کریمه در مارس 2014 پس از همه پرسی که 96.77٪ از رای دهندگان و 95.6٪ از ساکنان سواستوپول به روسیه رای دادند ، به منطقه ای از روسیه تبدیل شد.

مقامات روسی بارها اظهار داشتند که مردم کریمه مطابق با قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل به اتحاد با روسیه رای مثبت داده اند.

به منظور محافظت از کریمه ، اخیراً وزارت دفاع روسیه از انجام تمرینات نظامی با مشارکت نیروهای هوایی و چتربازان در شبه جزیره خبر داد. این تمرین اخیراً در منطقه آموزشی اوبوک برگزار شد و واحدهای هوابرد و توپخانه در آن شرکت کردند.

یک مقام روسی اخیراً اعلام کرده است که جدیدترین ایستگاه رادار این کشور ، Yakhroma ، به عنوان بخشی از سیستم هشدار سریع موشک روسیه در کریمه نصب شده است.

سرگئی سابارکین ، افسر ارتباطات و رادار روسیه گفت که کار برای تولید تجهیزات و نرم افزار و شروع ساخت مرکز رادار کریمه در حال انجام است که در بازه زمانی تعیین شده توسط وزیر دفاع روسیه آماده خواهد شد.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا