کره بدن پرله سوآ با رایحه های جذاب

کره بدن محصولی محبوب برای رفع خشکی پوست که در صنعت با برندهای متفاوت ارائه شده است. اینجا در بین محصولات دستساز بهداشتی، کره بدن با عصاره‌های متفاوت تماما بر پایه مواد اولیه گیاهی و سالم ارائه شده است. کره بدن در هنرچی از دو کارگاه مطمئن و قابل اعتماد در زمینه محصولات پوستی تهیه شده است و می‌توانید بر اساس سلیقه خود برای خرید آنها اقدام کنید.

شما میتوانید با کمک مشاوران پرله سوآ، نوع پوست خود را بشناسید و بر اساس نوع پوست خود، محصول پوستی متناظر با آن را انتخاب کنید.مشاوران پرله سوآ، شما را تا رسیدن پوستی شفاف همراهی خواهند کرد.

ترکیبات کره بدن شکلاتی  پرله سوآ

کره بدن گیاهی شکلاتی در بسته بندی مطمئن شیشه‌ای ارائه شده و حاوی شی باتر، کره درخت کاکائو و روغن نارگیل بکر و اسانس روغنی است. رنگ آن شکلاتی و دارای بافتی بسیار لطیف و نرم است. این کره بدن گیاهی برای نگهداری نیاز به یخچال ندارد. بسیار زود جذب پوست شده و بوی خوش شکلات در آن واضح است. بوی شکلات طبع گرمی دارد در صورتی که محصولات پوستی با بوی سردتر را می‌پسندید از کره بدن گیاهی لوندر استفاده کنید.

دلیل و نحوه استفاده از کره بدن گیاهی

نقش اصلی کره بدن بخشیدن لطافت و رطوبت و تامین درصدی از آب از دست رفته پوست در اثر شست و شو و حتی لیزر است. اولین قدم این است که کره بدن را حتما روی پوست تمیز شده استفاده کنید. مقدار مورد نیاز را با انگشت برداشته و روی پوست بدن ماساژ دهید. اگر برای حذف موهای زائد بدن خود از لیزر استفاده میکنید حتما مصرف کره بدن را در روتین پوستی خود و به خصوص بعد از لیزر قرار دهید تا دچار خشکی و خارش پوست نشوید.

پیشنهاد میکنیم برای کمتر کردن خشکی پوست خود در حمام از شوینده های ارگانیک، فاقد SLS و تماما گیاهی هنرچی مانند صابون تماما گیاهی شیر عسل جو یا صابون دستساز گیاهی زینک زرد و بابونه استفاده کنید.

پیشنهاد موازی با کره بدن شکلاتی

اگرچه استفاده از کره بدن بسیار راحت‌تر و احتمالا در دسترس تر است اما برای تکمیل روتین پوستی خود پیشنهاد می‌کنیم حداقل هفته ای یک مرتبه بعد از حمام و یا در صورت استفاده از سولاریوم بعد از انجام این فرایند از روغن بدن ارگانیک و معطر استفاده کنید و در بازه ای کوتاه متوجه تغییرات پوست خود از نظر تغذیه و لطافت بشوید. در هنرچی می‌توانید مجموعه‌ای مطمئن از محصولات پوستی دستساز را مشاهده کنید.

خرید کره بدن شکلاتی در فصل سرما

استفاده از کره بدن در فصل سرما یک ضرورت برای سلامت پوست و به خصوص رفع خشکی پوست است. دقت کنید اگر مشتری پرو پا قرص این کره بدن گیاهی هستید، بافت کره بدن در فصل سرما به دلیل دارا بودن کره نارگیل در مواد اولیه نسبت به تابستان متفاوت است. کره بدن را در جای سرد قرار ندهید تا نرم‌تر شود و بدانید سفت تر شدن کره بدن گیاهی شما در فصل سرما و رنگ کمرنگ‌تر یا پررنگ‌تر کره در فصول مختلف، واکنش روغن و کره نارگیل در این محصول پوستی به تناسب دمای هوا است و این نشانه‌ای از خلوص مواد اولیه بکار رفته در کره است.

کره بدن چیست؟

کره بدن یک راه لوکس و دلپذیر برای لطیف کردن پوست شما است. این غلیظ و کرمی معمولاً با ترکیبی از کره ها و روغن های طبیعی ساخته می شود که عمیقاً مرطوب کننده و مغذی پوست هستند. اگر به دنبال محصولی هستید که پوست شما را نرم، لطیف و آبرسانی کند، کره بدن می تواند مکملی عالی برای روتین مراقبت از پوست شما باشد کره بدن یا بادی باتر| Body Butter یکی از بهترینمحصولات آبرسان برای پوست‌های بسیار خشک است.

این نوع کرم دارای بافت بسیار غلیظی است که نسبت به لوسیون بدن قوی‌تر است. ترکیبات کره بدن از مواد طبیعی مانند کره کاکائو، کره انبه، روغن نارگیل، شی باتر و کره درخت روغن قلم تهیه می‌شود که مرطوب‌کننده‌‌هایی مناسب و قوی برای پوست بدن هستند.

نحوه استفاده از کره بدن

کره بدن با عملکرد بنیادی و خاصیت جادویی خود، انقلابی باور نکردنی در زمینه مراقبت از پوست بدن شما محسوب می‌شود. کافی است این فراورده را طبق اصول استاندارد استفاده نمایید تا متوجه تاثیر شگفت انگیز آن بشوید:

خروج از نسخه موبایل