ورزشی

کرونا والیبال را متوقف نکرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، “آری گراسا” در ابتدای پیام ویدئویی به نقل از “آری گراسا” گفت: “من از دفتر من در ریو دوژانیرو با شما صحبت کردم و مانند بیشتر شما به دلیل بحران کرونا در کنار خانواده خودم قرنطینه شدم.”

وی به فدراسیون جهانی والیبال گفت: “والیبال ورزشی است که میلیون ها هوادار و ورزشکار در سرتاسر جهان دارند و من به شما می گویم که نمی توان فاجعه coronavirus را نادیده گرفت.” تسلیت به همه کسانی که عزیزان خود را در این بحران از دست داده اند.

گراسا گفت: “ناراحتی ناشی از قرنطینه به هیچ وجه قابل مقایسه با از بین رفتن جان های گرانبها نیست ، اما ورزش والیبال باید به جلو حرکت کند و این روند ادامه خواهد یافت.” ما باید در والیبال یک دنیای جدید و مهیج فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال گفت: “من در سطح فدرال و ملی خلاقیت و کار سخت زیادی را دیده ام.” “والیبال باید با هواداران این ورزش در تماس باشد.”

وی تأکید کرد: ما در تلاش هستیم تا درآمد کسب کنیم تا حداکثر فرصت ها فراهم شود تا از ایمنی طولانی مدت ورزش استفاده شود. فقط برای لیگ ملل ، بیش از 200 میلیون دلار در طول 10 سال آینده ، 20 میلیون دلار در سال جمع آوری کرده ایم و این تعداد حتی بیشتر می شود.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال گفت: “بحران کورونا ما را متوقف نکرده است و تیم بازاریابی جهانی FIVB در تلاش است تا امنیت شرکای بلند مدت خود را تضمین کند.” ما موفق خواهیم شد زیرا در هفت سال گذشته کارهای بزرگی انجام داده ایم و والیبال را برای شرکا و مدیران خود جذاب تر کرده ایم.

وی گفت: “در هفته های آینده گزارش های بیشتری در مورد فعالیت ها و اقدامات فدراسیون جهانی والیبال ارائه می شود.” “درباره لیگ ملل ، آنچه برای ساحل ، توسعه شبکه های اجتماعی و مسیری از والیبال به المپیک توکیو انجام شده است ، در جهان ، در آینده بیشتر گزارش خواهم کرد.

دکمه بازگشت به بالا