ورزشی

کریمی: الاهلی از استقلال جریمه قایدی را نگرفت/ ساپینتو گفت با مدیر برنامه ام صحبت کنید

سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد در پی رایزنی این باشگاه، مسئولان باشگاه شباب الاهلی جریمه دیرکرد در پرداخت بدهی مربوط به انتقال مهدی قایدی را دریافت نکردند.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال در گفت‌وگو با اخبار ورزشی، درباره حضورش در امارات اظهار داشت: با وجود اینکه پول حق انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی امارات به استقلال پرداخت شده بود، اما به دلیل دیرکرد در پرداخت به ازای هر ماه 10 درصد جریمه به استقلال تعلق می‌گرفت که با رایزنی، این باشگاه خسارتش را بخشید که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه درباره ادامه حضور قایدی در استقلال بیان کرد : البته بحث دیگری هم درباره مهدی داشتیم و آن ادامه حضور این بازیکن در استقلال بود که مدیران الاهلی در پاسخ از من خواستند فعلا کمی در این باره صبر کنیم. به گفته آن‌ها مهدی پیشنهادهای دیگری هم از تیم‌های اماراتی دارد و آنها باید با دریافت پیشنهاد استقلال و جمع‌بندی کلی در این باره تصمیم بگیرند.

سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره وضعیت ساپینتو برای ادامه حضور در استقلال  افزود: هفته پیش با آقای ساپینتو جلسه کوتاهی برگزار کردیم و ایشان برای ادامه همکاری از من خواستند که با مدیر برنامه هایشان صحبت کنم که من هم در سفر امارات همین کار را انجام دادم و مقدمات تمدید قرارداد ایشان را با مدیر برنامه هایشان فراهم کردیم. هدف من این است ایشان برنامه‌ریزی خودشان را برای فصل آینده و حضور قدرتمند استقلال در رقابت‌های داخلی آغاز کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا