کسانی که قرارداد ویلموتس را امضا کردند انگلیسی بلد نبودند/ اجازه پرداخت غرامت ویلموتس از بیت‌المال را نمی‌دهیم

: کتابخانه:

رئیس فراکسیون ورزشی شورای اسلامی شورای اسلامی تأکید کرد: این شورا اجازه نمی دهد که جبران قرارداد سرمربی سابق تیم ملی ، ویلموتز ، از بیت لحم پرداخت شود و این مسئولیت متخلفان است.

محمد مهدی فروردین اظهار داشت: امروز کمیسیون ماده 90 با وزیر ورزش ، هیئت مدیره فدراسیون فوتبال جلسه ای را برای بحث درمورد پرونده ویلموتس و جبران خسارت تعیین شده برای پرداخت وی برگزار می کند. موضوع قرارداد باید شفاف باشد.

وی اضافه کرد: همچنین چندین عضو فراکسیون ورزش نیز در این جلسه حضور خواهند یافت ، زیرا هم کمیسیون فرهنگی و هم ماده 90 و فراکسیون ورزش همگی این پرونده را به سمت شفاف سازی سوق می دهند و در نهایت نتیجه نهایی به دستگاه قضا داده می شود ، بنابراین سیاست ما ورزش ، اگر جلسه امروز کمیسیون ماده 90 نتایج مطلوب را به وجود آورد ، دیگر جلساتی در فراکسیون ورزش برگزار نمی شود. در غیر این صورت ، این فراکسیون بعد از پایان جلسه مجلس ، جلسه ای را برای اعتراض معاون وزیر به حوزه انتخابیه برگزار می کند.

رئیس فراکسیون ورزش درباره آخرین اطلاعات در مورد قرارداد ویلموتس گفت: “براساس اطلاعات بدست آمده 95٪ از کسانی که قرارداد ویلموتس را امضا کردند با انگلیسی ناآشنا هستند و این بدان معنی است که آنها فقط طبق رئیس جمهور فدرال قرارداد را امضا کردند.” آنها باید به وضوح پاسخ دهند که آیا قرارداد را خوانده و امضا کرده اند؟ در این حالت ، موضوع قابل بحث است. اگر آنها قرارداد را نخوانده اند و امضا كرده اند ، 100٪ محكوم هستند. البته ممکن است آنها جزئیات قرارداد را نمی دانند زیرا در آن زمان مترجمی وجود نداشت. آقایان باید در این مورد شفاف سازی کنند.

فروردین با تأکید بر اینکه قرارداد ویلموتس توسط بیت لحم قابل جبران نیست ، گفت: متخلفین و کسانی که در قرارداد ویلموتس خطایی ایجاد می کنند باید جبران و جبران شوند. این پول را نمی توان از جیب مردم دریافت کرد. تا زمانی که از حقوق مردم دفاع کنیم ، اجازه نخواهیم داد از جیب مردم و خزانه جبران خسارت پرداخت شود.

وی در پایان تکرار می کند: در شرایط فعلی ، خزانه نمی تواند برای پرداخت عیب مردم هزینه شود. متخلف باید جبران خسارت کند.

خروج از نسخه موبایل