ورزشی

کسب ۵ مدال کشتی‌گیران فرنگی ایران در پنج وزن اول – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، در پایان مسابقات پنج وزن اول مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان، کشتی گیران ایران ۵ مدال (۱ طلا، ۱ نقره و۳ برنز) به دست آوردند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم مهدی بخشی ۱۰ بر صفر حریفی از قزاقستان را شکست داد، در دور دوم ۸ بر صفر کشتی گیر ارمنستان را مغلوب کرد و پس از پیروزی ۸ بر ۵ برابر کشتی گیر ترک، بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم علی کریمی به مصاف کشتی گیر ارمنستان رفت و در یک کشتی نفس گیر ۱۲ بر ۵ حریف خود را شکست داد، در دور دوم ۸ بر ۶ حریف آذربایجانی را مغلوب کرد، در مسابقه سوم مقابل کشتی گیر قرقیزستان با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی وطن پرست به مصاف کشتی گیر ازبکستان رفت و ۸ بر صفر پیروز میدان شد و در دور دوم ۸ بر ۰ مغلوب حریف بلغاری شد و در مصاف با کشتی گیر ارمنستان ۱۲ بر ۶ شکست خورد و در سومین مسابقه ۹ بر ۱ حریف قزاق خود را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رضا اسماعیلی ۳ بر ۱ برابر کشتی گیر ترک مغلوب شد، در دور دوم ۸ بر ۵ حریف ارمنستانی خود را شکست داد و در دور سوم ۴ بر ۱ نتیجه را به کشتی گیر قزاق واگذار کرد و مدال برنز را به دست آورد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدرضا شعبانی به مصاف کشتی گیر قرقیزستانی رفت و ۹ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در مصاف با حریف قزاق ۱۶ بر ۸ پیروز شد و به مدال برنز رسید.

هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان فردا در بیشکک قرقیزستان ادامه خواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا