ورزشی

کسب 1 مدال طلا، 1نقره و 2 برنز توسط نمایندگان کشورمان در مسابقات سه وزن دوم

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام قهرمانان – ترکیه

 کسب 1 مدال طلا، 1نقره و 2 برنز توسط نمایندگان کشورمان در مسابقات سه وزن دوم

نمایندگان کشورمان در مسابقات سه وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام قهرمانان ترکیه به 1 مدال طلا، 1 مدال نقره و 2 مدال برنز دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی،‌ رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان، جام قهرمانان ترکیه امروز (دوشنبه) و با برگزاری مسابقات سه وزن دوم در شهر آنتالیا پیگیری شد که امیررضا ده بزرگی در وزن 60 کیلوگرم به مدال طلا، ابوالفضل چوبانی در وزن 87 کیلوگرم به مدال نقره، محمد عشیری در وزن 60 کیلوگرم به مدال برنز و ابوالفضل پایدار در وزن 87 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی در دور اول با نتیجه 8 بر صفر حریف قزاقستانی را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر نماینده کشور ترکیه را مغلوب کرد و در دور سوم و مرحله نیمه نهایی مقابل محمد عشیری دیگر نماینده کشورمان با نتیجه 1 بر 1 پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. ده بزرگی در دیدار فینال با نتیجه 8 بر صفر از سد دیگر حریفه ترکیه ای گذشت و به مدال طلا دست یافت. محمد عشیری نیز در مبارزه نخست خود حریف قزاقستانی را مغلوب کرد و در دور دوم با نتیجه 9 بر 6 از سد حریف ترکیه ای گذشت و با شکست مقابل ده بزرگی به دیدار رده بندی رفت. عشیری در دیدار رده بندی مقابل حریف خود به پیروزی دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 87 کیلوگرم ابوالفضل چوبانی پس از استراحت در دور اول، دور دوم کشتی گیر ترکیه ای را با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ابوالفضل پایدار با نتیجه 4 بر 1 به برتری دست یافت و به دیدار فینال رفت. چوبانی در دیدار پایانی با نتیجه 6 بر 3 مقابل حریف قرقیزستانی مغلوب شد و به مدال نقره رسید. ابوالفضل پایدار در دور اول کشتی گیر ترکیه ای را 8 بر صفر مغلوب کرد و در دور دوم نیز با نتیجه 8 بر صفر از سد دیگر حریف ترکیه ای گذشت. وی در مرحله نیمه نهایی مغلوب چوبانی شد و به دیدار رده بندی رفت. پایدار در این دیدار مقابل نماینده کشور ترکیه به برتری رسید و به مدال برنز دست یافت.

در روز نخست این مسابقات علی احمدی وفا در وزن 55 کیلوگرم و اهورا بویری در وزن 67 کیلوگرم 2 نماینده کشورمان در این مسابقات بودند که هر دو موفق به کسب مدال طلا شدند.

رقابت های 3 وزن سوم و پایانی فردا سه شنبه برگزار می شود که یاسین یزدی در وزن 67 کیلوگرم، فردین هدایتی و ابوالفضل فتحی تزنگی در وزن 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا