ورزشی

کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل‌وانقالات در انتظار پرسپولیس است

آفتاب نیوز:

موضوع برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش یکی از بزرگترین چالش هایی است که پرسپولیس با آن روبرو بوده است.

طبق نتایج فیفا ، به پرسپولیس 1.55 میلیون دلار جریمه شد و نرخ سود پنج درصدی به 20 هزار فرانک سوئیس اضافه شد.

به دنبال عزیمت برانکو ، پرسپولیس بارها خواستار دیدار در ترکیه و کرواسی شد تا به توافق برسند ، اما هیچ یک از آنها ملاقات نکردند.

در مصاحبه با ایرنا ، وکیل برانکو ، دارو بویچ اظهار داشت که مهلت این باشگاه برای استخدام کادر فنی امروز (دوشنبه) منقضی شده است.

اوایل سخنان خود اظهار داشت: “فیفا تصمیم خود را در این مورد گرفته است و هیچ ابهام وجود ندارد.” منتظر ماندیم تا وقتی پرسپولیس قول خود را به این باشگاه دادیم وعده خود را حفظ کنیم ، اما امروز مهلت آنها برای اضافه کاری اضافه شده است.

Busic با اظهار نظری درباره دیدار بین او و وکیل پرسپولیس ، افزود: آنها فقط یک چیز را می خواهند و این یک قطعه بسیار مهم و اساسی است. مشکل برانکو قابل قبول نیست.

وی در پاسخ به این سؤال كه آیا این صحیح است كه این باشگاه در دیدار ترکیه درخواست بخشش كامل كرده است یا خیر ، گفت: “این جالب و واقعی است.

سرمربی سابق پرسپولیس مبلغ پنالتی این باشگاه و زمان پرداخت آن را توضیح داد: “این مبلغ شخصی است و من نمی توانم چیزی در این باره فاش کنم ، اما باشگاه پرسپولیس موظف است این پول را در 5 آوریل (17 آوریل) پرداخت کند.”

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس بعد از رای فیفا هنوز از شما سؤال خواهد کرد ، افزود: بله ، آنها درخواست کردند یک برش بزرگ را بگیرند ، که این مورد قبول نشد ، اما به نظر برانکو ، ما یک ماه دیگر به پرسپولیس می دهیم تا کاری را که باید انجام دهد انجام دهد. ” اما این اتفاق نیفتاد و امروز تاریخ پایان یافت.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر وظایف پرسپولیس برآورده نشود ، فیفا چه انتظاری از پرسپولیس خواهد داشت؟ وی توضیح داد: کمیته انضباطی فیفا مطابق با کد پرونده اقدامات لازم را انجام می دهد. این پرونده شامل چندین مجازات انضباطی ، قطع چشم ، سه بسته شدن پنجره و حتی ممنوعیت در عرصه بین المللی بود. اما کمیته انضباطی فیفا تصمیمات لازم را می گیرد و ما منتظر تصمیم هستیم.

دکمه بازگشت به بالا