اقتصادی

 کشف موادمخدر توهم زا در شاهرود

اخبار ورزشی/سمنان فرمانده انتظامی شاهرود از کشف میلیاردی مواد مخدر توهم زا در شاهرود خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، ۳۰شهریور، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از نگهداری مواد مخدر توهم زا به صورت پراکنده در حواشی روستاهای شمالی این شهرستان، دست یافتند. 

وی تصریح کرد: پس از بازرسی از محل دپوی موادهای مخدر توهم زا ماموران اقدام به انهدام  محل نگهداری مخدرهای حدود ۶۰ میلیارد ریالی، سوداگران مرگ را ناکام از فروش گذاشتند و در این اقدام ۷ نفر دستگیر و پس از بازجویی‌های تکمیلی متهمان روانه زندان شدند. 

سرهنگ شائینی خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ با فروش کلان مواد مخدر توهم زا که جان جوانان ما را با خطر جبران ناپذیری دچار می‌کند، پول‌های میلیاردی هنگفتی کسب می‌کنند و بازار این چنینی به راه می‌اندازند. 
شائینی با اشاره به لزوم هوشیاری خانواده‌ها و کسب آگاهی لازم از رفتار فرزندان خود از شهروندان خواست تا هر گونه اقدام مشکوک از نگهداری مواد مخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰اطلاع دهند.

سارق مغازه‌های شاهرود دستگیر شد

همچنین جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تیزبینی و سرعت عمل ماموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود، سارق ۱۱ فقره سرقت مغازه به دام افتاد. 

سرهنگ سیدعلی میراحمدی اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت شبانه از مغازه‌های فاقد تجهیزات ایمنی و دوربین مداربسته در محدوده خیابان‌های جنوبی و غربی بطح شهرستان شاهرود ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ بسیج قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری با توجه به حساسیت موضوع ، گشت‌های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز و فردی را که در حال بازکردن درب مغازه بود، قبل فرار از محل دستگیر و در بازرسی خودرو وی تعداد زیادی ابزارآلات سرقتی کشف کردند.

 به گفته سرهنگ میراحمدی ، متهم ۳۵ ساله که سوابق متعدد کیفری به جرم سرقت در پرونده‌اش دارد، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۱ فقره سرقت شبانه از مغازه‌ها و کارگاه‌ها اعتراف کرد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرایم احتمالی و شناسایی افراد مالخر ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا