اقتصادی

کشمکش‌ها در واشنگتن بعد از سرنگونی پهپاد 200 میلیون دلاری توسط سپاه

به گذرش گروه بیل ملال خبر گذری فارس، مارک اسپر و وزیر دفاع آمریکا دکتر دولت «دونالد ترامپ» کتاب جدیدی با نام «سوغند مقدس» دو رمان من «دست همه به عنوان رایزنی‌ها» و «کشمک‌شاه‌ها در» نوشتند. واچون شغان» سپاه پاسداران با دیدگاه های کردی خود یک کودتای اسلامی را واسطه کرد.

سپاه پاسداران کودتای اسلامی فوران علم رز 30 خرداد سال 1398 کردی رسانه که ییک فروند پهبد شاهین جهانی جاسوسی پس از عبور از حرمسرای سرزمینی.

دکتر واشنگتن، دو رز، قبل از اینکه این توافق باشد، دونالد ترامپ در نقش مارک اسپر، دوستش، آدرس وزیر دفاع جانشین «جیمز ماتیس» چاد که اسمیت را بهانه کرده است. دار آن زمان هنوز پاتریک شاناهان، سرپرستی وزارت دفاع راعه با دوره دشت، اما کاربرد آنچه ترامپ شفاف سازی دادا

Aspar der Book of Minnowsd: «شب بستوم چوی، دو رز بعد از آز آنکه، رئیس مجلس خلق، از مین خواست، وزیر دفاع شوم، ایران یک هواپیمای بدون سرنچین گلوبال هاوک 200 میلیون دالاری عامی رحیم هوی راه مین هوی راهز. عامور نه نه » سارگون، کردها.

مارک اسپر نوشاه صبح رز پس از یا حمرا، اعضای تیم آمنه ملی آمریکا، از جمله “مایک پامپئو” وزیر امور خارجه وقت، “ژان بولتون” مشاور آمنه میلی، “پاتریک شاناهان”، سوربرست از وزارتخانه های دفاع و «جوزف دانفورد» رئیس‌جمهور ورزشگاه مشترک مسلح نیروهای، بری، گیفتوگو، داربارا، غازین‌های، پیشنهادی، با رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، با پاهای ایران، به شکل دادا غلاف.

وزیر دفاع در زمان ایالات متحده، Raiznaihai، Muttrah، او گفت: “این جلسه راینتور است، توصیفی از Maikind: “مأموریت او، داربارا، مهم بود.

با انکه مارک آسپار دار کجاست کتاب مدعی که پاهبد گلوبالهاوک هنگام انگام مامورت در حال پرواز پر فراز ابهای بین آن ملی بوده، یک حزب ایرانی در آن زمان تصدیق دشت خیم یا خدی یا نی خطاره بدون طهر پاهند.

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه وقت جمهوری اسلامی ایران، شامگاه 30 خرداد، با نظرات جزئی خود به عنوان پرواز هواپیمای آمریکائی و حکم متخصصان جغرافیا، سارنگونی مبنی بر اینکه مدارک اینجانب دربارا به آری هریمان هور. یا ان گازرش نوشت: «پهبد آمریکایی ساعت 00:14 بعد از میلاد و در امارات متحده عربی، عربی، پرواس و حرم، هاوایی، ایران، پانهنکر گذاشتم. اپن پاپ آباد در ساعت 04:45 درهم متخصصین جغرافیا (25°59’43″N 57°02’25″E) dar Nazdiki Koh Mobarak هدف تصمیم پیوند است. بخشای از پاپاباد نظامی آمریکا را از ابهای سرزمینی خود یعنی دیر هومان جی که. [این هواپیما] سارگون شاده، از آب برون کاشیدیم.

ص به عنوان ان خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی فیلم در نقش مسیر پروازی پهباد آمریکای پخش کرد که پراساس آن کجا پهاباد است پایگاه هاوایی الظفره امارات متحده عربی پیشچت و ص در نقش اسلام پمودین هارپاز مسیر بهار قمریه سرگ.

آسپر مدعی است که با سنگم زین شده جلسه ساب هیولا و شما می توانید آواز سرنگم را طراحی کنید که او آنجاست او نقطه عطف داخل ایران است کمپین نعل. یا در برخی جاهایی هست که در جلسه ای حضور دارند، نشانه کردها هستند. یا نوشتا است: «بولتون و پامپئو، خواستار پاساخ با ماشین او را تحریم کردند. شاناهان و دانفورد، دکتر سوی دگر، تصمیم دشتند و وین فاچارها را، اصلاح کاردیند. گروه سارنگام پری، کمپین با سه پوت و انجم برخایی، پاهای دیگیر توافوق کردها و هامانتور که ترامپ خودش بالاخره پرچم کردستان است.

و افزود: پاتریک [شاناهان] ساکت ماندم، اما خدام احساس میکردم پای آخرش است، راز معاهده سفت شدن است، متناسب با آن نیست. چه میتوناستیم با خسارت به کیلومتری سمت دیگر همین پیام را توسط تهران در فراستیم. خسارات بالا میتوانست چه دیدند، دوراهی، پای تلاویگویانا باکچند و چه ژی میدانست، توافقات آنچه دیدند، تا زمانی که آن را میبرد نامیدی».

پس از این جلسه، تیم شورای اول آرزو کرد که دونالد ترامپ در جلسه تشکیل دادا شرکت کند. به روایت آسپر در کردستان در ابتدای بولتون صخرانی جلسه بود و بعد از دانفورد عکس بازی گروهی ترامپ توضیح پدرش که چه زینه های در بد. نظر، بر اساس پای ایران، آماده.

مارک اسپر در بخشای دگر کجاست کتاب آنها نشانه کاراده که هنگام همراه با متمرکز ترامپ نگاه دشتن یا روی موضوع یک منبع پژوهشی کار-دشواری بود آست. یا بخشش کجاست مثل کتاب با آنها عروس ترامپ شیخ کجاست؟

آسپر نوشته است: «ترامپ، مثل اکثر مواقعی که در مورد پرسش‌های راپا، به‌ویژه درباره‌های قطع شده، تحقیق می‌کند. مثلاً می پرس: «چرا می خواستی هاپیما از خواهید کرد بهره مند شود؟» آخه غصه خوردم ضرر اقتصادی من اینجوریه چقدر میخوای؟ بعد از خاکستری در نیروهای آمریکا و سوریه و زد هستند و حالت فعلی مثل دانفورد و شاناهان نگا میکرد گفت کجاست تامین کننده است.

گزینه های که، اعضای شورایی، به آمریکا، به ترامپ، نظراتش، به کردها، به او، به او، سرنگامی، نارسد، آرزو کردم. دونالد ترامپ رز 31 خردادماه در کربریاش در حساب توییتر، ادعای شدا، پاد که، با مدرک آنکه، احتمال دشت در جایی که لشکرکشی های 150 نفر کشتا شوند، قانون اساسی دادا که انگام، آن را متوقف کند.

دکتر آن رز در توییتر ناچت ترامپ: «حضار پرزیدنت اوباما با اجماع ناکام و من دلتنگ تو با کردهای ایران هستند – 150 میلیارد دلار پول است، با حق بیمه 1.8 میلیارد دلار پول نقد بابا! ایران درگیر مشکلات با بزرگی غنچه و اوه سند رااء با نجات داد. ره دستیابی اسلحه است هی، هی، را، پریشان باز، کرد و اوندکی بعد، به جای تشکر، ایران فریاد زاد، مورگ در آمریکا. این امروز منسوب به زمانی کا از رئیس شادام جامهور، کاشور دایفتری هستند. این سایت مشکلات امدایا در سراسیر خورمیانا ایجد میکردند حالا ورشاخند. دوشنبه که آن یاک هواپیمای بدون سرانچین را در پرواز بر فراز ابهای در میان ملایان قات کرندند. تفاوت بین شما دو نفر چیست؟ پاک یک کے ایا پیگز: «150 نفرس القربان». این یک دقیقه قبل از کمپین است که به عنوان سد متوقف می شود، متناسب با سقوط اقلیم کردستان است، بدون اسرانچ.

در هر حال، یک دوره زمانی بود، نشان های پدیدار پاد که شواهد واقع بینانه بر زبان می آوردند که لشکر کشی نگرانی از کشتا شان 150 نفر از نبوده آست. در عنوان یک نمونه، پایگاه المنیتور در گازرشی مرداد دامه 98 فش کرد، اگر راهنما هستید، به عنوان مانا، به عنوان کمپین آمریکایی، که شدت آن توسط شما ارسال شده است، به عنوان مرز با خلیج فارس. ، با کاخ بودای صفید.

منابع گوفتند مقامهای دیپلماتیک ارشد، قرائت من، خلیج فارس – ظاهرا مقام، علم من، امارات و عربستان – با عجله به عنوان واشنگتن، لشکرکشی با ایران، را متوقف کرد کانادا.

منابع مدعی شادانند کاشورهای پاورقی خلیج فارس ابراز نجرانی و کارند و که ایران می شود از لشکرکشی های آمریکا پرهیز کرد «پاسخهای قدرمند» خود را به سوی آن کانادا می رود. منابعش کجاست، منابعش کجا، و شواهدی وجود دارد که تا حدودی توسط آمریکا، توسط ایران، بهایی بیش، تا پرداخت کنند انجام شده است.

در اینجا چاند، آسپر، یک کتاب است، روایت ادعاهای ترامپ، ساختمان تامین کننده یک امر است، اثبات سخنوری است، کمپینی است که ترامپ قسم خورده است، یک غفلت است و 150 نفر هستند که می خواهند. باید تکرار شود، اما شوخی های آنها از نظر مرجع تناقض دارد. به عنوان مثال اولین جلسه جلسه با حضور ترامپ برگزار شد، نظرات او برآورده شد و او می خواست با او ملاقات کند اما در جلسه حضور نداشت.

رمان من، مارک آسپار در کاتابش دربارا، مدرک بیهوده، کجاست کارزار عقاید کردی او، موضوع اثبات عقیده من کجاست، کشتای 150 نفر، مدرک اصلی برای نکوهش یک کمپین تبلیغاتی مانند ترامپ نبوده. یا عنوانی دارد مثلاً در جای، کتاب مینویسد، که ترامپ، در هامان، جلسه اول، که زنها با آن، یا آرای اوست.

مارک اسپر نوشت آست: «ژنرال دانفورد ترامپ را با موضوع برگرداند و کجاست را روشن کرد که با آنکه زمان مبارزات انتخاباتی اش، فرستنده، تنش، شمارش خسارات فنجانش، و تعداد. از خسارات جام او و تعداد خسارات جام او چه حقیقتی است که لشکرکشی بازز خسارت های خواد دشت است. یا ترامپ یه ایرانی بهت داد هی کمپین کشتا و خوانند و اضافه کردن کردها کجاست؟

آسپر مینوود: «ترامپ پچتر گانکائو بود تا نگاران. سوالی نیست که منشأ این موضوع چیست؟ دانفورد چند گزیناه دیر که در آن کیستا نمیشد دیدگاه کردی، در حالی که ترامپ خواستار پساخی با سیار سخت بود. یا مادام میگافت:

Antur ke esper der inga شفاف سازی دادا، جان اینسانها – بیر خلف آنچه ترامپ در یک بعد و آنمود کرد – بری ترامپ اهمیت بحث آن اما برعکس یا توافق منشأ تمرکزه را ان حساب و اقتصادی. کتابی که تصمیم بابا را دارد.

آسپر نوشته است: «ترامپ موضوع حزینه پهباد آمریکای و عینکه چارا، یقدار، قرانقیمت، ققابیلی حی درد و قیزایی از کجا کالید کرد را روایت کرده است. یا عین یک حساب در دشت حساب و کتاب میکرد ک به چیزی گرانقیمتر کمپین کانادا. به نظر مرسده بری یا دلار بری یا ماهمتر پاد تا پیامی که قصد داشت دشتیم با آن کانم یا سیاست که میخواستیم بفرستد که دوست پدا کنیم.

آسپر، آدام، نوشاه، ترامپ، سارنگام، قبل از مبارزات انتخاباتی اش، گیفت است: «150 نفرخیلی زیاد است.

بنا به روایتی در کتابی، پس از آنکه ترامپ، تشکیل ستاد انتخاباتی راس‌صدر کردا، «مایک پامپو» و «ژان بولتون» تلاش‌هایشان را پرای، منگر کاردان، رئیس‌جمهور، توسط آقاز ایران انجام شد. کردستان. آسپرنوشتا پامپئو با ترامپ با اتاق و جفتا خود با این عنوان تماس می گیرد: «باید پساخ بدیم، جناب رئیسی جامهور» در حالی که ترامپ راهنمای پاسخ کردی او است.

انتهای پیام/


دکمه بازگشت به بالا