اقتصادی

کشورهای اسلامی باید خط مشی واحد داشته باشند

به گزارش خبرنگار اخبار ورزشی کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: رسول خدا از جنس خود انسان ها است و این یک امتیاز است.

وی افزود: طبق آیات قرآن، خداوند با این آیات خود را به ما نشان داده است اگر انسان همه چیز را آیه و نشانه ببیند به انسان موحد تبدیل می‌شود، ۲۴ هزار پیغمبر نیز برای بیان همین کلمه آمدند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: نماز، حج و روزه انسان را تزکیه می‌کند و انسان ساخته می‌شود لذا تمام ادیان ما را به الهی بودن دعوت می‌کنند.

وی اذعان کرد: تمام اسلام نورانیت و رشد است و می‌خواهد تمام کارهای ما در راه هدایت باشد و هدایت از الطاف الهی است امام علی (ع) هم در همین راستا می‌فرمایند، یاد خدا بودن «بصیرت» است.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به همه سفارش کرد که آگاهی پیدا کنید لذا اگر قصد رستگار شدن داریم به سمت تقوا پیش برویم چون همه چیز در دنیا فانی است و ماندگار فقط «خدا» است.

وی تشریح کرد: امروز ١۴ آنلاین ماه روز دامپزشکی است و ١۵ آنلاین ماه آغاز حمله آمریکا و روز روستا و عشایر است که امام خمینی (ره) به عنوان ذخایر از آن‌ها یاد کرد و ١۶ آنلاین ماه سالروز بمباران شیمیایی سومار توسط حزب بعث است و ١٧ آنلاین ماه روز پست است.

آیت‌الله علما خاطرنشان کرد: قدرتی که قرآن و اسلام دارد سبب شده مستکبرین از آن هراس داشته باشند و در این مسئله باید تأمل کرد این قدرت اسلام را نشان می‌دهد لذا کشورهای اسلامی باید خط مشی واحد داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا