ورزشی

کفاشیان: من نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال هستم

علی کفاشیان پس از عزیمت به فدراسیون فوتبال ، در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه موقع نخستین جلسه شورا برگزار می شود ، گفت: “مقرر شد با هماهنگی اعضا برای برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره برگزار شود.” انشالله ، ما روزی می خواهیم اینجا باشیم
وی درباره بحث درباره قانون اساسی فدراسیون فوتبال توضیح داد: پیامبر در فدراسیون حضور نداشت و او باید آخرین گزارش را به من بدهد. دو یا سه روز به من بدهید تا آخرین اطلاعات را بدست آورم.
کفاشیان در پاسخ به این سؤال که آیا او به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال فعالیت می کند یا معاون اول رئیس جمهور ، گفت: من معاون اول رئیس جمهور هستم.
“آیا شما مسئول جلسه هیئت مدیره هستید؟” “آیا این مطرح می شود؟” بیایید یک جلسه هیئت مدیره داشته باشیم تا ببینیم چه خبر است. سه یا چهار روز به ما بدهید تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.
وی در مورد حضور شخصی به نام بهروز زنجانی در زمان حضور کارلوس کی‌روش و مارک ویلموتس در اطراف تیم ملی صحبت کرد و گفت که این شخص در دوران ریاست جمهوری خود وارد ائتلاف شد: آیا در روزگار ما هم هست؟ کیروش دوست این مرد است و ممکن است او را ملاقات کرده باشد ، اما او هرگز به اتحاد نرفته است.


کفاشیان در پاسخ به این سؤال که آیا از شکایت مارک ویلموتز اطلاع دارد ، گفت: “نه ، من این کار را نکردم.
معاون اول رئیس برادری فوتبال گفت: حضور در رئیس جمهور فدراسیون فوتبال غیرقانونی بود. وی گفت: “نه ، این مشکل نیست.”
وی درباره جلسه امروز خود در فدراسیون فوتبال توضیح داد: قرار بود پیامبر برای اولین بار جلسه هیئت مدیره را برگزار کند و من نیز در این جلسه شرکت خواهم کرد. در واقع ، حضور من در فدراسیون در حال حاضر معاون رئیس جمهور است و بیایید پیش برویم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.
کفاشیان درباره دیدار خود با بهاروند نیز گفت: او بسیار خوشآمد بود و ما صحبت کردیم.
“آیا این درست است که شما با برخی از اعضای هیئت مدیره مخالف هستید؟” وی در پاسخ به این سؤال گفت: هیچ تفاوتی بین من و اعضای هیئت مدیره وجود ندارد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا