ورزشی

کلانتری: بعد از ۸ سال صعود کرده‌ایم و باید قدرش را بدانیم

فجر سپاسی ، سرمربی تیم فوتبال گفت که از کیفیت تیمش راضی است اما شرایط لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است و او امیدوار است که برنامه ریزی خوبی برای تیم انجام شود.

علی اصغر کلانتری ، سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی ، در گفت وگو با اخبار ورزشی ، درباره وضعیت لیگ یک امسال و برنامه های این تیم پس از صعود به لیگ برتر گفت: “امسال ، ما واقعاً از مقامات استانی ، سپاه استان و مدیر باشگاه. “بوعلی” نیز به ما کمک کرد. همه ما با هم هستیم و معامله خوبی وجود دارد که می تواند الگویی برای سایر استانها باشد.

وی ادامه داد: بارسلونا و رئال مادرید همچنین می توانند بگویند که با شروع فصل قهرمان می شوند. وقتی من آمدم تیم در رده پانزدهم بود و دو بازی انجام شد ، اما ما بازی به بازی پیشرفت کردیم و به یاری خدا موفق شدیم .

کلانتری درباره کیفیت لیگ یک گفت: “من دو سال است که در لیگ یک حضور ندارم و وقتی پنج یا شش هفته اول حضور داشتم ، دیدم کیفیت بازی نسبت به دو سال پیش بسیار پایین است.” بعد از هفته ششم یا هفتم ، کیفیت بازی بهتر و بهتر می شود. در نیم فصل دوم کیفیت بالاتر می رود. کل لیگ راضی کننده است. تیم های زیادی وجود دارند که هزینه های زیادی را برای قهرمانی پرداخت می کنند. در فصلی که حضور داشتم ، برنامه ریزی عالی بود و بازی به موقع بود. فقط به دلیل عدم کنترل جام حذفی انگلیس اختلال ایجاد شد. به هر حال این یک جام حذفی بود و تیم هایی از لیگ یک در آن حضور داشتند. به طور کلی ، من از کیفیت لیگ امسال راضی هستم.

سرمربی فجر سپاسی درباره برنامه های باشگاه برای تقویت تیم گفت: هفته آینده جلسه ای با مدیریت باشگاه داریم و باید یک کارگروه برای تعیین اهداف آینده تشکیل شود. امسال به لطف سپاه استان ها با مشکل مالی روبرو نشدیم و پرداخت ها و پاداش هایمان به موقع بود و حتی آقای فلاح و دوستانش به ما امکاناتی دادند اما هزینه لیگ برتر زیاد بود و توانست دشوار. انشالله انتظار همه مشکلات. سال اول باید تیم را محکم ببندیم و شرایط خوبی مهیا باشد. این صعود پس از هشت سال به دست آمد و شاید خیلی ها آن را باور نکردند. ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پاداش وعده داده شده پرداخت شده است یا خیر ، گفت: پاداش توسط سپاه در نظر گرفته شده است که انشاالله هفته آینده پرداخت می شود. شورای شهر همچنین در نظر دارد پاداش هایی را که پس از تعطیلات باید پرداخت شود ، پرداخت کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا