ورزشی

کلوپ خواستار تکرار بازی تیمش شد

یورگن کلوپ پس از اینکه VAR به اشتباه گل لوئیز دیاز را به دلیل آفساید رد کرد، گفت بازی تیمش در لیگ برتر مقابل تاتنهام باید دوباره تکرار شود.

به گزارش اخبار ورزشی و به نقل از ساکرنت، کمیته داوران انگلیس با انتشار بیانیه‌ای، خطای انسانی داوران VAR در مردودکردن گل لوییز دیاز به تاتنهام را تایید و از باشگاه لیورپول عذرخواهی کرد. اتفاقی که پس از ۱۰ نفره شدن لیورپول در نیمه نخست رخ داد و جریان بازی را به کلی تغییر داد. پس از اخراج کورتیس جونز و در دقیقه ۳۴ لوییز دیاز موفق شد دروازه ویکاریو را باز کند اما VAR این گل را مردود کرد.

کلوپ در کنفرانس خبری خود در روز چهارشنبه گفت بازی با تاتنهام باید تکرار شود. ما گل زدیم و حساب نشد. بنابراین منتظر باید این بازی تکرار شود. ، تا آنجا که من به یاد دارم، این اتفاق در تاریخ هرگز اتفاق نیفتاده است به همین دلیل است که تکرار بازی کار درستی است.

داوران این دیدار برای بازی های بعدی خود – ناتینگهام فارست مقابل برنتفورد و بازی دوشنبه فولام – چلسی – تعویض شدند و هیچ کدام قضاوت نخواهند داشت. کلوپ اضافه کرد: من از هیچ یک از آنها عصبانی نیستم، اصلاً نباید به سراغ آنها برویم. آنها اشتباه کردند و مطمئن هستم که در آن شب احساس بدی داشتند.

کلوپ همچنین گفت که کارت قرمز کورتیس جونز در این دیدار نیز اشتباه بود. 

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا