ورزشی

کمانداران برتر معرفی شدند

به گزارش شفاف، در پایان هفته های یازدهم و دوازدهم لیگ برتر تیراندازی با کمان ریکرو مردان و هفته های نهم و دهم کورت مردان که در سایت تیراندازی با کمان برگزار شد، بهترین کمانداران معرفی شدند.

در هفته یازدهم ریکرو مردانه; آکادمی استعداد یابی تبریز 5 بر صفر نفت امیدیه را شکست داد، انجمن اوتیسم ایران 3 بر 2 کشت و صنعت پارس مغان را برد، سپاهان 3 بر 2 تیرانا را برد، آکادمی راد 5 بر 0 نساجی سبلان اردبیل را برد، سهند تبریز 3 بر 2 هیئت منطقه مرکزی را برد. و دانشگاه آزاد 4 بر صفر ناجا را شکست داد.

همچنین در هفته دوازدهم ریکرو مردانه; آکادمی استعدادیابی تبریز 3 بر 2 کشت و صنعت پارس مغان را شکست داد، نفت امیدیه 4 بر 1 مقابل نساجی سبلان اردبیل، آکادمی راد 4 بر 1 سهند تبریز و سپاهان 4 بر 1 مقابل کارن آرچر پیروز شدند. ، هیئت منطقه مرکزی از ناجا 4 بر 1 شکایت کرد، دانشگاه آزاد تیرانا را 5 بر صفر برد.

در مسابقات این هفته و در رشته تفریحی آقایان رضا شعبانی از آکادمی راد با 332 امتیاز، صادق اشرفی از تیم دانشگاه آزاد با 324 امتیاز و میلاد وزیری از دانشگاه آزاد با 322 امتیاز اول تا سوم شدند.

در هفته نهم ترکیب مردانه; هیلان 3 بر 2 نماینده منطقه مرکزی را شکست داد، سپاهان 4 بر 1 مرال را شکست داد، هیئت منطقه قزوین 3 بر 2 نفت امیدیه، ناجا 5 بر صفر نماینده منطقه کرمان و آکادمی راد 5: صفر آلفا را شکست دادند.

در هفته دهم کامپوند مردان، تیم منطقه مرکزی 3 بر 2 مرال را برد، هیلان 5 بر صفر امیدیه بهدپروزی را برد، ناجا 5 بر صفر منطقه قزوین را برد، سهند تبریز 3 بر 2 آلفا را برد و آکادمی راد نماینده کرمان را برد. 5: 0.

در مسابقات این هفته و در محوطه مردان؛ محمد صالح پالیزبان از تیم آکادمی راد با 356 امتیاز، سید حسام الدین کوثر از آکادمی راد با 353 امتیاز و مجید قیدی از ناجا با 349 امتیاز بازیکنان منتخب هفته هستند.

دکمه بازگشت به بالا