ورزشی

کمین قطری‌ها برای سرمربی عربستان/ دوره «سانچز» تمام شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، ابراهیم خلفان در خصوص عملکرد تیم ملی قطر در رقابت های جام جهانی و ادامه همکاری با سرمربی اسپانیایی گفت: لازم است رابطه فدراسیون فوتبال قطر و فلیکس سانچز و در کوتاه ترین زمان به پایان برسد. زمان ممکن در دوره بازسازی و ترمیم تیم ملی نیز بازنگری در ترکیب انگور را آغاز کنیم تا بتوانیم در مسابقات و مسابقات آینده حضور شایسته ای داشته باشیم.

خلفان افزود: بازیکنان آمادگی جسمانی و روحی برای حضور در این مسابقات را ندارند. باید بپرینیم که دوره سانکز تمام شد و زمان دیگر جدایی وست است. برای تغییر سبک و مدرسه تمرینی تیم ملی چه باید کرد تا بتوانیم به بهترین نحو برای حضور در مسابقات پیش رو به ویژه جام ملت های آسیا و جام خلیج فارس آماده شویم؟ سرمربی اسپانیایی چیز دیگری برای اضافه کردن به تیمش ندارد و در جام جهانی قبلی و مسابقات جام آمریکا هم چیزی نداشت.

ستاره سابق تیم ملی قطر همچنین گفت: نمی خواهیم تیم ملی را بازسازی کنیم و به نسلی از بازیکنان جوان تیم المپیک نیاز داریم. ما باید عملیات ساخت یک تیم جدید را آغاز کنیم.

وی همچنین در پایان درباره عملکرد سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان و احتمال ادامه همکاری با این کشور گفت: برد عربستان مقابل آرژانتین نمایش فوق العاده ای بود. رنار البته اشتباهات هم دادت از جمله کامبله از کامی بازیکنان تیم ملینی. اگر بماند به پیشرفت فوتبال عربستان کمک می کند. هیجان و هیجانی که این مربی هنگام لباس پوشیدن به تیمش می داد یکی از رمزهای موفقیت فوتبال عربستان و تیم ملی این کشور بود و باید بگویم ما به چنین مربی ای نیاز داریم.

دکمه بازگشت به بالا