ورزشی

کم هزینه‌ترین صعود را با اسکوچیچ داشتیم/ نمره عزیزی خادم عالی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حیدر بهاروند در گفتگو با خبرنگار آنلاین که برای تماشای بازی ایران و عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، اظهار داشت: بسیار خوشحالم زیرا توانستیم با نتایج بدست آمده رضایت مردم را جلب کنیم. تیم ملی و آنها را بعد از مدت ها خوشحال کنیم. ورزشگاه آزادی را ببینیم.

رئیس سازمان لیگ فوتبال که در دوران تصدی خود دراگان اسکوچیچ را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب کرده بود، گفت: هر چه بود در روزهایی که او را انتخاب کردیم، به کار او ایمان داشتیم و برای همه اعضا خوشحالم. تیم ملی و فدراسیون فوتبال آرکان پاسخگوی کسب نتایج خوب در راه صعود به جام جهانی قطر است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنلاین مبنی بر اینکه آیا با اسکوچیچ به صعود به جام جهانی فکر می کند، گفت: به او ایمان دارم و ایمان دارم. صعود تیم ملی یک کار تیمی است و هیچکس نمی تواند آن را به نام خودش نامگذاری کند. مهمترین چیز شادی فوتبالدوستانی است که حالا با به اهتزاز درآوردن پرچم تیم ملی از فوتبال حمایت می کنند.

بهاروند درباره اینکه آیا راه خود را با اسکوچیچ ادامه می دهند یا خیر، توضیح داد: نظرم را می دهم اما هر تصمیمی جمعی است، همه ارکان فدرال به آرامش تیم ملی کمک می کند.

وی درباره عملکرد شهاب الدین عزیزی خادم در پست ریاست فدراسیون فوتبال یادآور شد: به او نمره عالی دادم. برای آرامش تیم ملی تلاش زیادی می شود، شاهد مدیریت واقعی در فدراسیون هستیم که امیدوارم ادامه دهیم.

دکمه بازگشت به بالا