ورزشی

کنایه سنگین نویدکیا به نکونام و فولاد

به گزارش یک خبرگزاری اخبار ورزشی؛ محرم نویدکیا ، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با صنعت نفت آبادان شرکت کرد و گفت: “این جمله را در چند هفته گذشته تکرار کردم ، هرچقدر به پایان لیگ نزدیک شویم ، هر مسابقه حساسیت های خاص خود را دارد. با تمرکز بالا بازی کنید. برخلاف انتظار ، بازی با ماشین سازی به یکی از سخت ترین بازی های فصل تبدیل شد ، دیدار هفته گذشته مقابل پیکان بسیار سنگین بود ؛ ما راحت یا در خانه بازی نکردیم و همه بازی ها دشوار بود و ما باید با تمرکز بالا بازی کنیم.

نویدکیا ادامه داد: صنعت نفت تیم بسیار خوبی است ، اگر بخواهم منطقی صحبت کنم ، صنعت نفت تنها تیمی است که در خوزستان فوتبال منطقی بازی می کند و ریشه در فرهنگ آن دارد ، آنها فنی بازی می کنند و توپ را در بازی می خواهند . این تیم پس از سالها هنوز فرهنگ خود را حفظ کرده و من از این مسئله راضی هستم ، جدا از هر نتیجه ای ، حفظ فرهنگ فوتبال خوزستان توسط این تیم بسیار خوب است. همه بازیکنان آماده و سرحال هستند و امیدوارم که خوب بازی کنیم.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: ما با تیم های دیگر کاری نداریم ، ما بخاطر بازی جلو می رویم ، رقابت بین 3 تیم اول است و همه در تلاش هستند تا سطح بهتری کسب کنند. مسئله فضای مجازی برای من بسیار مهم است ، من نمی خواهم به حاشیه فکر کنم و می خواهم با دیدگاه خودم و کمک همکاران کار فنی خود را پیش ببرم و تا آنجا که ممکن است شرایط خوبی را برای تیم ایجاد کنم. من از نتایج و عملکرد بازیکنان بزرگ بسیار راضی هستم ، آنها کار خوبی انجام دادند و من هیچ مشکلی در تیم ندارم و نتایج تاکنون بسیار خوب است و ما باید بازی پس از بازی را ادامه دهیم و کار خود را به خوبی انجام دهیم تا آخرین بازی.

254 251

دکمه بازگشت به بالا