ورزشی

کواچ سرمربی اسکرا شد/ دیدار عبادی‌پور و سرمربی پیشین والیبال ایران

سرمربی سابق والیبال ایران هدایت اسکرا را بر عهده گرفت.

به گزارش اخبار ورزشی ، وب سایت رسمی اسکرا بلحاتف اعلام کرد که اسلوبودان کواچ فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

اسکرا یکی از تیم های لیگ پلاس لهستان است که در سال های اخیر نتوانسته عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارد. کواچ ، مربی 53 ساله صربستانی ، پیش از این هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده داشت. در سال 2019 ، این مربی موفق شد عنوان قهرمانی اروپا را با تیم ملی کشورش به دست آورد.

میلادی عبادی پور ، ملی پوش والیبال ایران نیز برای اسکرا بازی می کند و با توجه به اینکه عبادی پور با اسکرا قرارداد یک ساله دارد ، کواچ و عبادی پور بار دیگر دیدار خواهند کرد.

گوگل 36 ساله در دو فصل گذشته هدایت تیم را بر عهده داشته است ، اما مربی نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و تیم را ترک کرد.

کنراد پیچوکی ، رئیس اسکرا ، دلیل انتخاب وی را توضیح داد. وی گفت: “من فکر نمی کنم چنین کارآموزانی نیاز به معرفی داشته باشند.” او بسیار مجرب و با تجربه است. او صربستان را هدایت می کند که با وجود عدم شرکت در المپیک یکی از بهترین تیم های اروپاست. او درک خوبی از لیگ لهستان دارد و همچنین در گذشته با هم تیمی ما الکساندر آتاناسیویچ در پروجا یا میلاد عبادی پور در تیم ملی ایران کار کرده است. من فکر می کنم همه این عوامل باعث موفقیت اسکرا در لیگ بعدی می شود.

به گزارش اخبار ورزشی ، وب سایت لهستانی گزارش داده است که قرارداد کواچ با اسکرا یک ساله است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا