اقتصادی

کورونا از نتانیاهو ، ارتش اسرائیل و وزارت جنگ نفس کشید

پیش از این ، نفتالی بنت وزیر جنگ اسرائیل پیشتر گفته بود که باید نقش وزارت بهداشت در تدوین سیاست های عمومی مشخص شود و مسئولیت رسیدگی به کرونا باید بر عهده وزارت جنگ باشد. وی با بیان اینکه ارتش و وزارت جنگ از این مأموریت آگاه هستند ، افزود: آنها اکنون در یک جنگ بیولوژیکی خطرناک علیه طبیعت قرار گرفته اند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادامه داد: هیچ انتقادی از وزارت بهداشت وجود ندارد .ما می خواهیم سیستم آزمایش کورونا موفق شود. به همین دلیل ، این مسئولیت باید یک ماه پیش به ارتش اسرائیل منتقل می شد.

بیشتر بخوانید:

وزیر جنگ صهیونیستی: فرمان جنگ بیولوژیکی علیه کرونا به من بدهید

رقابت بین وزارت جنگ و سلامت رژیم صهیونیستی برای کنترل فرماندهی کورونا ، ضمن فاش اطلاعات از بخش خصوصی ، به تصمیم گیرندگان تل آویو نشان می دهد که سازمان های امنیتی نمی توانند این مسئولیت را بر عهده بگیرند. ناامنی نظامی و وزارت جنگ آنقدر شرم آور بودند که روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت که “مرکز اضطراری” ، مسئول مدیریت بحران ، بودجه و ابزار لازم برای انجام این کار را ندارد و ارتش اسرائیل در صدر قرار دارد. فضای داخلی بسیار محدود است.

نتتالی بنت - بنیامین نتانیاهو

نفتالی بنت و بنیامین نتانیاهو وزیر جنگ و نخست وزیر رژیم صهیونیستی

این مقاله می افزاید: “در حالی که ارتش می تواند به طور منطقی در حمل و نقل مواد غذایی ، تجهیزات و جابجایی کمک کند ، آنها قادر به تعیین وضعیت اسرائیلی ها برای مدت طولانی نیستند.”

جورام لیف ران معاون سابق مرکز اضطراری اسرائیل گفت: “مقامات ارشد همیشه در مورد سناریوهای مختلف بحث می کنند ، اما بودجه ای دراختیار ندارند و آنها واقعاً به مدیریت بحران اعتماد ندارند.” در حقیقت ، مرکز فوریت های پزشکی حضور خارجی نداشت و تمام تلاش ها برای استقرار آن ناکام بود ، زیرا ارتش اسرائیل و وزارت امنیت (جنگ) همه تلاش خود را برای از بین بردن ، آزادی حقوق و بودجه انجام دادند.

حلقه درونی رژیم صهیونیستی معتقد است که عملکرد نظامی رژیم ثابت می کند که وظیفه آنها باید به عنوان یک نیروی حمایتی باقی بماند و مسئولیت کامل مدیریت بحران را بر عهده نگرفته است. آنها معتقدند که “خدمات اضطراری” موقعیت هایی است که باید در زمان های مختلف آموخته شود ، در حالی که ارتش اسرائیل در موقعیتی نیست که بتواند نیروهای خود را از یگان های جنگی به کماندوهای جبهه داخلی منتقل کند. و حتی اگر چنین طرحی امکان پذیر باشد ، آنها باید چند ماه آموزش ببینند.

شکی نیست که مدت کوتاهی نتوانسته است تخصص نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی را برای ایجاد اضطراری در سرزمین های اشغالی برای مقابله با تاج نتوانسته باشد.

این یک واقعیت غیرقابل انکار است که کورونا سرزمین های اشغالی بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر اسرائیل و وزارت جنگ را به دست گرفته است و این که آنها امروز آماده جنگ نیستند ، خصوصاً در برابر شیوع ویروس کرونا ، که می تواند جان انسان ها را در سراسر جهان به خطر بیندازد. شده است

براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی مقامات بهداشتی اسرائیل ، 13 هزار و 883 نفر در سرزمین های اشغالی به کرونا ویروس آلوده شده اند که از این تعداد 181 نفر جان خود را از دست داده اند. در كنار گسترش گسترده كروناویروس در سرزمین های اشغالی ، مقامات اسرائیلی از مردم خواسته اند كه از ماسك و وسایل محافظ استفاده كنند تا از شیوع coronavirus جلوگیری شود.

در حالی که مقامات اسرائیلی برای کاهش برخی از محدودیت ها تلاش می کنند ، گزارش های جدید حاکی از افزایش شیوع کورو ویروس در حال افزایش است و تعداد بیشتری از سربازان صهیونیستی به این ویروس آلوده شده اند. تاکنون محاکمه کرون به 124 سرباز اسرائیلی تأیید شده است ، و اخیراً یک سخنگوی ارتش اسرائیل فاش کرد که 1310 سرباز رژیم در قرنطینه هستند.

انتهای پیام / 4106/4033 /

دکمه بازگشت به بالا