کی‌روش به اختلافات ملی‌پوشان خاتمه می‌دهد/ در جام جهانی شانس صعود داریم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: با حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران دیگر اختلافی بین بازیکنان وجود نخواهد داشت و می توان به صعود امیدوار بود.

کوروش تیشتزر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره فرصت نسبتاً کوتاهی که کادر فنی جدید تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2022 قطر در اختیار دارد، گفت: دراگان اسکوچیچ. تیم ملی را در وضعیت بدی قرار داد و توانست عامل مهمی در سومین صعود این تیم به جام جهانی باشد اما این واقعیت را نمی توان انکار کرد که این مربی با اخلاق رزومه محکمی برای نشستن روی تیم ملی ندارد. نیمکت در جام جهانی اسکوچیچ بازیکنان خوبی در اختیار داشت و با استفاده درست از این بازیکنان و همچنین قرعه خوبی که تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی گرفت، به جام جهانی صعود کردیم. هرج و مرج در مدیریت فدراسیون فوتبال باعث شد تا در مدت کوتاهی شاهد تغییر کادرفنی باشیم و به نظرم انتخاب سرمربی جدید تیم ملی باید زودتر اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: بی نظمی زیادی را در اردوی تیم ملی در قطر شاهد بودیم که بازتاب آن در رسانه های خارجی فراتر از تصور بود. متاسفانه سرمربی تیم ملی و همچنین سرمربی درگیر این بی نظمی بودند و نتوانستند نظمی در اردوی تیم ایجاد کنند. हिच‌गाह नहीं देश्य देश्ट दर्डवी है تا شب چندین مشکل را مشاهده کنید و بازیکنان را مشاهده کنید. چون در فیفا باید یک بازی تدارکاتی داشته باشیم و سردرگمی مدیریتی در فدراسیون فوتبال مانع از انتخاب حریف تدارکاتی شد، حضور قطر در اردو پیگیری شد اما این اردو به جای اینکه به نفع تیم ملی باشد، به تیم ملی آسیب زد.

Pishxot иран фотобал ба печать сохать хай таж хорошая знами, часто бегири Schochich coje бодуд «Нми​​дание др تیم мили че ми́зєшт в ордо́хай ма може бод. ما احساس می کنیم که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، رسوا خواهیم شد.» با توجه به تلاش تیم ملی برای کسب مجوز برای حضور در جام جهانی، اما وظایف تک تک افراد تیم ملی به وضوح مشخص شده و ضعف مدیریت زمان فدراسیون باعث شد تا شاهد رفتارهایی باشیم که به آنها آسیب می رساند. تیم ملی. نباید اجازه دهیم بازیکنان در زمان مدیران اخیر فدراسیون فوتبال کارهایی را انجام دهند که نباید در آن دخالت می کردند.

وی در خصوص شانس صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی جام جهانی قطر گفت: بازیکنان خوبی داریم که برخی از آنها در باشگاه های خود بسیار تاثیرگذار هستند. شیرهایی که می توانند مقابل حریفان عملکرد خوبی داشته باشند برای تیم ملی آماده هستند. رمز موفقیت یک تیم را یکی دو بازیکن تعیین می کنند و اگر بهترین بازیکن دنیا را در تیم ملی ایران داشتیم باید بازیکنان خوب دیگری هم در این تیم بازی کنند. بدون شانس صعود، بازی های سختی نخواهیم داشت. انگلیس یکی از سریع ترین و سریع ترین تیم های اروپا محسوب می شود و می تواند برای هر حریفی خطرناک باشد. سخت ترین بازی تیم ملی با این حریف خواهد بود. ولز پس از غلبه بر اوکراین به جام جهانی رسید و با سبک فوتبال انگلیسی خود در جمع تیم های برتر گروه B برای صعود قرار دارد. آمریکا صعود آسانی نداشت و به عنوان تیم سوم منطقه کونکاکاف راهی جام جهانی شد اما در این مدت تدارکات بسیار خوبی داشت و قابل مقایسه با 6 ماه قبل نبود. بدون شک تا شروع مسابقات در قطر این تیم آماده خواهد بود.

وی درباره حضور مجدد کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: عدم مدیریت صحیح در فدراسیون فوتبال که پس از قطعی شدن صعود به جام جهانی، زمینه را برای اختلاف نظر بازیکنان ایجاد کرد. در تیم ملی هم شاهد تغییر کاپیتان بودیم و مدیریت خوب پول خورده نشد تا اینکه برخی بازیکنان با سرمربی درگیر شدند و این موضوع در اردوی قطر تشدید شد. حالا که کارلوس کی روش که هشت سال در تیم ملی حضور دارد، به دلیل نفوذی که در بین بازیکنان دارد و موقعیتی که برای خود ایجاد کرده، بار دیگر سرمربی شده است، می تواند به همه اختلافات پایان دهد و اتحاد را به تیم ملی بیاوریم. او در دو دوره قبلی جام جهانی تجربه حضور در تیم ملی ایران را داشته و می تواند از تجربه خود در اتحاد و یکپارچگی تیمش برای دیدن بازی های بهتر استفاده کند. امیدوارم بازیکنان و کادرفنی تیم ملی به هماهنگی خوبی با یکدیگر برسند تا بتوانیم در مقابل حریفان نمایش خوبی ارائه دهیم.

انتهای پیام/4048/

خروج از نسخه موبایل