ورزشی

کی‌روش نمی‌خواهد دستش رو شود

یک کارشناس فوتبال می گوید کی روش نمی خواهد دستش لمس شود چون رقبا در جام جهانی در حال آنالیز تیم ملی ایران هستند.

شاهرخ بیانی در گفتگو با اخبار ورزشی درباره عملکرد ایران مقابل اروگوئه و سنگال گفت: با توجه به شناخت و ارتباط او با این بازیکنان، انتخاب بسیار خوبی بود. انشالله بازیکنان در این بازی خیلی خوب بازی کردند. البته در بازی با سنگال تغییرات زیادی ایجاد شد و در نیمه اول خیلی خوب کار نکردیم. در خط هافبک هماهنگ نبودیم اما در نیمه دوم با تغییرات دوباره شرایط تیم بهتر شد.

وی ادامه داد: در بازی های جام جهانی شانس گلزنی زیادی به دست نمی آوریم. همه تیم ها بازی های نزدیکی انجام می دهند و در فوتبال امروزی تیم ها بیشتر دوستانه هستند و به زمین حریف فشار می آورند. نمی توانیم بگوییم در این راه موفق می شویم، اما پیشرفت کرده ایم و بازیکنان نسبت به گذشته پیشرفت کرده اند. ما داوطلب زیاد داریم و ببینید حاج صفی در آن سن در سمت چپ چقدر لطف کرد. صادق محرمی هم در سمیت راست یکی از بهترین بازیکنان ماست.

این فوتبالیست افزود: جام جهانی اکنون به پایان رسیده و زمان گلزنی فرا رسیده است. بازیکنان خوبی در دروازه داریم. بیرانوند و حسینی دروازه بان های خوبی هستند و حسینی هم در بازی با سنگال فوق العاده خوب بازی کرد. دروازه بان های خوبی داریم. البته با توجه به تجربه بیشتر بیرانوند از آن استفاده خواهد شد. در جام جهانی بازیکنان با تجربه می توانند به تیم ملی کمک کنند چون استرس کمتری دارند. ما نمی توانیم به شما بگوییم که کدام بازیکن آماده تر است زیرا با آنها کار نمی کنیم. تمرین بسیار مهم است و مربی می داند که کدام بازیکن آماده است.

وی گفت: کیروش نمی خواهد دستش را کثیف کند چون رقبای ایران در جام جهانی تیم را آنالیز می کنند. شاید در جام جهانی از هر دو بازیکن در ترکیب استفاده کند. به حال ب آين ستمتم با ستمت خوش بين و به من ميكے ومواق شود. البته امیدوارم اتحاد در تیم ملی بیشتر شود و از نظر روحی شرایط بهتری ایجاد شود. همه باید برای هم بازی کنند و پشت هم باشند چون این تیم ضعیف است. این بازیکنان خیلی خوب هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا