کی‌روش ۳ استقلالی را به تیم‌ملی دعوت نکرد

به گزارش شفاف، بازیکنان استقلال تا روز آخر به دلیل بازی سوپرجام در ترکیب تیم ملی غایب بودند اما پس از قهرمانی در کرمان، امروز (پنجشنبه) تنها سه بازیکن از شش بازیکن استقلال به تیم ملی دعوت شدند. و بقیه توسط کایروس کانار دعوت شدند

بعدازظهر پنجشنبه با تمرین نهایی بازیکنان زیر نظر کارلوس کی روش، چهارمین مرحله از رقابت های 17 روزه تیم ملی تا آغاز جام جهانی به پایان رسید. این مرحله از تمرینات تیم ملی با تمرینات جدی، فشار و تمرینات ملی پوشان به پایان رسید. در این تمرین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی پس از گرم کردن بدن خود در مجموعه پوک به زمین چمن شماره دو اردوی تیم ملی فوتبال رفتند و در آنجا تمرینات تاکتیکی و متنوع خود را با هدایت کارلوس انجام دادند. کی روش

شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان در این تمرین حضور داشتند. سیدحسین حسینی و روزبه چشمی نیز پس از بازی استقلال در سوپرجام تمرینات ریکاوری خود را پشت سر گذاشتند. ابوالفضل جلالی نیز به دلیل کسالت استراحت کرد.

به همین دلیل صالح حردانی، محمد محیبی و مهدی مهدی پور که در اردوهای قبلی تیم ملی حضور داشتند به تیم ملی دعوت نشدند. باید دید کی‌روش خود را کی‌زین را اهراین نفرات می‌دهد هیـدهد کیـر.

تعدادی از مربیان ایرانی حاضر در کلاس مربیگری امروز نیز با حضور در تمرین، عملکرد شاگردان کی روش را زیر نظر گرفتند. دور جدید تمرینات تیم ملی از روز شنبه آغاز می شود.

خروج از نسخه موبایل