ورزشی

گذری بر کارنامه «رویداد عصر امید» دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌ جنوبی

گزارش های خبری کجاست؟ رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی برای تیم‌های راه‌یافته در این رویداد است، ایده‌های فناورانه و محصولات دانش بنیانی خود را به بزرگ‌ترین صنایع کشور، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شتاب‌های اختصاصی و صندوق پژوهش و دانشگاه فناوری برای سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهند.

رویداد ملی گام دوم از هشتم تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ به مدت چهار روز در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران و بخشی از فعالیت های ۴۰ ساله دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مختلف آموزش و پرورش نیروی انسانی، فرهنگ، اقتصاد، علوم پزشکی، علوم پزشکی برگزار می شود. مهندسی، علوم انسانی و … نمایشگر شده است.


راستی:

میخواهی من چه کاری برات انجام بدم؟ قیمت تقارن و لوازم الکترونیکی مصرفی

۲۷ تیم دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری در عصر امید حضور دارند

زاد جهرم “

زاد سمنان میزبان رویداد در ام دوم


اوایل بان روح‌الله دهقانی معاونت تحقیقات؟ طرفداران و رشته فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد فعالیت این دانشگاه، برگزاری مراسم ملی با عنوان «گام دوم» را مطرح کرد و این پیشنهاد آذر ۱۴۰۰ در جلسه شورای دانشگاه مطرح و به تصویب رسید و به دنبال آن بخشنامه مربوط به ۱۴۰۰ به دانشگاه استانی رسید. و همه مردم زمین شادی کردند و شهر ساکت شد.

خبرنگار خبرگزاری آنا در سلسله گزارش‌ها و گفت‌وگوهایی از فعالیت‌های علمی و عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های کشور به منظور حضور در رویداد گام دوم را بررسی کرد که در این شماره با سیدحسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی را می‌خوانیم.

ستاد رویداد گام دوم در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، رئیس‌جمهور با توجه به رویداد گام دوم (رویداد عصر امید) تحولی بزرگ در مسیر آینده دانشگاه است، اظهار کرد: این فرصت بسیار ارزشمند است. آیا می خواهید بتوانید یک شرکت تولیدی شناخته شده را ارائه دهید؟ عالمان و عالمان دین اسلام در ملکوت و ملکوت بهشت ​​بسیارند.

وی درباره توانمندی‌ها و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی به منظور حضور در رویداد گام دوم گفت: ازآنجایی‌که رویداد گام دوم دانشگاه بسیار بااهمیت است، پس از اجرای برنامه گام دوم ستاد ویژه گام دوم در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی به صورت حضوری و تشکیل است. و بر همه بخش‌های واحدهای دانشگاهی با این مرکز تحقیقاتی و فرآیند اطلاع‌رسانی تبلیغات و ارتباط با پژوهشگران، فرهیختگان و جوانان خلاق و توانمند آغاز و برگزاری این رویداد به سرعت مورد استقبال قرار گرفت.

وحشت و مدیریت در شهر رودز، سازمان دانشگاه در جامعه

دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حالی که آماده ورود به دوره 40ساله دوم خود است که با همت و نظر ولایت دکتر رئیسی، دکتر طهرانچی و بسیار عالی دانشگاه در چند سال آینده در مسیر کارآمدی و سرآمدی قرار گرفته و با راهبردهایی قرار دارد. در سند تحول و تعالی این دانشگاه برای پنج سال پیش روی این نهاد علمی تدوین شده و رخداد عصر امید دانشگاه زمینه درخشش هرچه بیشتر وجهه و بین‌المللی دانشگاه بزرگ شده است و قطعاً نه تنها در کشور به انتخاب اولین داوطلب می‌شود که با آن تبدیل شود. ساخت ساختمان دره بمبئی با کمک پایتخت و ساخت موسسات مالی دیوار مرجانی بزرگ.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که در مجموع(استان) و به تفکیک واحدهای دانشگاهی استان با تعداد گروه و زیرساخت پژوهشی، ایده و استارت‌آپ، شرکت‌های فناور و خلاق و … در رویداد گام دوم دانشگاه حضور دارند؟ بیان کرد: از مهم‌ترین طرح‌های برگزاری مراسم گام دوم معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه است و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند و استان خراسان جنوبی به دنبال آن است که مجموعه‌های کم‌نظیر خود را به دانشگاه‌ها و جامعه و صنعت معرفی‌کننده و با حضور حضوری و منظم انجام دهند. در ورودی خانه خداوند، خانه خداوند را بنا کرد.

رؤسای پسران روداد دویست و پنجاه و دو نفر از بنی اسرائیل بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به وجود سه آزمایشگاه و زیرساخت و ۱۰ گروه و پژوهشی مربوط به مراکز تحقیقاتی بتن و کشاورزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند گفت: هشت شرکت فناور خلاق هم از این دانشگاه در رویداد گام دوم حضور خواهند داشت. .

هاشمی با بیان اینکه در مجموع و با داوری نهایی ۱۲ گروه اصلی از دانشگاه خراسان جنوبی در رویداد عصر امید ملی حضور خواهند داشت، ادامه داد: رویداد گام دوم دانشگاه بسیار ارزشمندی است تا واحدهای دانشگاهی ایده‌های فناورانه و محصولات دانش‌بنیان خود را به صنایع تبدیل کنند. دانش علم و فناوری وزارت علوم و فناوری در خاورمیانه و خاورمیانه.


راستی:

موسسه فناوری ززاد در روسیه

رادیابی از ززاداردبیله به روستای رود اسیر عمید

دانشگاه زازاد حمدان در مسیر روداد اسر عمید با

راهیابی رزیده استان یزد به عصر


وی در پاسخ به این پرسش که در اجرای شعار سال با عنوان «تولید دانش‌نیان ساخت‌آفرینی» و در نتیجه دکتر طهرانچی به‌کارگیری ظرفیت‌ها و اجرای برنامه‌ها بر اساس این شعار، توانمندی‌های استان متبوع خود را چگونه می‌توان کرد؟، اضافه کرد: با استعانت از الطاف. الهی و تلاش و همت دانشگاهیان و با نصب‌العین قراردادن تحول و تعالی، دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی با حل مشکلات منطقه به دانشگاه موضوع‌محور و کارآفرینی تبدیل می‌شود و با حرکتی بر محور منویات مقام معظم رهبری در پیام‌رسانی رهبر معظم انقلاب در پیام‌ها، شاهد تحول و تحول در منطقه هستیم. این تاریخ تاریخ یهودیان است.

هاشمی با اشاره به دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند و خراسان‌جنوبی در زمینه توسعه بارسازی ابرها، ایجاد مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و کاشت چند طرح مزرعه نمونه زعفران و عناب، مرکز تحقیقات فناوری بتن و مرکز تحقیقات معدنی گفت: چشم‌انداز یک دانشگاه مهارت‌افزا، برخیز و در دروازه های شهر و در وسط شهر و در وسط خانه خداوند قدم بزن.

//

دکمه بازگشت به بالا