ورزشی

گراندز رای فیفا علیه ایران رسید

تصمیم گراندپری ویلموتس و تصمیم قاضی ورنر برای رسیدن به فدراسیون فوتبال ایران. در این مدت ، تیم حقوقی دفتر ریاست جمهوری جلسات متعددی را با تیم حقوقی فدرال برگزار کرد و از دفتر حقوقی ورزش خارجی درخواست کمک شد.

ایران 21 روز برای درخواست تجدیدنظر و 10 روز پس از لایحه اصلی به اضافه 10 روز فرصت دارد. در واقع ، از زمان اعزام گراندز یک دوره تظاهرات 41 روز وجود دارد.

علی ملیحه زاده ، مشاور حقوقی پرونده ویلموتس ، در مورد جزئیات پرونده با “ورزش سه” صحبت کرد.

اولین س Ourال ما در مورد دلایل رای گیری فیفا و خسارت وارد شده به میلیون ها دلار گفت: “این براساس آنچه این رأی داده شده قابل پیش بینی است. در گراندس ، دلیل اصلی این حکم این بود: آقای ویلموتس اظهار داشت که پنج ماه به او حقوق نگرفته است. “قرارداد وی در 22 ماه مه به امضا رسید و تا اول نوامبر که فسخ شد ، ایران پولی پرداخت نکرد و ویلموتس بر این اساس شکایت کرد و قاضی ورنر نظر ویلموت را پذیرفت.”

اما بند خبر ساز در مورد قرارداد Wilmots و کلمه OR CERTAIN FEE ، که بسیار مورد بحث است. به گفته ملیح زاده ، قاضی ورنر تأکید کرد از آنجا که این یک وضعیت معمول نیست ، این اتفاق نمی افتد.

وی گفت: “اما در CAS ، قانون در نظر گرفته شده ممکن است همین باشد و در آنجا رسیدگی خواهد شد.” “یک نمونه بارز از رای پروپیچ ، بازیکن سابق استقلال است که اساس رای گیری نهایی در مورد قانون مدنی 163 سوئیس را تشکیل داد و شرایط آن در نظر گرفته شد ، هرچند فیفا موافق نیست.”

وی در پاسخ به سوالی درباره پیروزی احتمالی ایران گفت: واقعیت این است که سکوی فیفا متزلزل است و می توان از ایران انتقاد کرد.

ملیحه زاده با اشاره به اینکه احتمال کاهش وجود دارد ، گفت: “ما قصد نداریم جزئیات زیادی از فعالیت ها و دفاع خود را مورد بحث قرار دهیم.” “خصوصاً به این دلیل که احزاب دیگر قطعاً می خواهند از آن استفاده کنند.”

مورد دیگر پرداخت به ویلموت بود ، در حالی که وی قرارداد خود را لغو کرده بود. این وکیل ورزش می گوید: “فدراسیون برای نشان دادن حسن نیت ، پس از خاتمه به ویلموت پرداخت كرد ، كه این می تواند در انتخابات گذشته قابل توجه باشد.”

41 251

دکمه بازگشت به بالا