ورزشی

گرایی: در وزن من قهرمانان زیادی در المپیک حضور دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محمدرضا گرایی که اخیراً در وزن 67 کیلوگرم در المپیک توکیو قهرمان شد ، گفت: در مسابقات انتخابی در چهار مسابقه کشتی برای کسب سهمیه المپیک پیروز شدم.

وی با اشاره به اینکه حریفش را از کره در فینال مقدماتی آلماتی با فینال ، من به این حریف باختم و توانستم طبق برنامه و آموزشی که با کادرفنی برای شکست دادن این حریف داشتیم ، او را هشت بر صفر شکست دهم.

وی در مورد وزن 67 کیلوگرم رقیب المپیکی گفت: “ما هر روز با کارکنان رقبا را آنالیز می کنیم.” کشتی گیران و کشتی گیران روسی می گویند در این وزن قهرمانان زیادی وجود دارد. هرکسی که وزن 67 کیلوگرم داشته باشد ، سعی کنید با این افراد دعوا کنید.

شیرازی قهرمان تیم ملی کشتی فرنگی با تأکید بر اینکه هدف همه کشتی گیران از ابتدای اردو حضور موفق در المپیک بود ، در مورد وضعیت وزن خود گفت: من به کیلو رفتم و از سال گذشته وزن خود را کنترل کردم و آن را در 70 کیلوگرم نگه داشت. کاهش 3 کیلوگرم وزن کشتی گیران نیست و من در آلماتی به یک وزن راحت رسیدم.

گری در پایان بازی های المپیک آینده اظهار داشت: البته هرکسی که نماینده وزن 67 کیلوگرم کشورمان باشد باید برای کسب مدال طلا بجنگد. من اگر بازیکن ملی پوش بودم تمام تلاشم را می کردم تا بیشترین مدال های رنگی را کسب کنم.

دکمه بازگشت به بالا