ورزشی

گردهمایی کراسفیت با حضور اسطوره‌های وزنه‌ برداری

گردهمایی انجمن کراسفیت ایران امروز هفتم اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد تا جامعه این رشته در کنار اسطوره‌های وزنه برداری به تبادل نظرات و برنامه‌های خود بپردازنند.

این گردهمایی با حضور سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه برداری، بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری، حسین توکلی عضو هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری و سهراب آزاد رئیس انجمن کراسفیت در فدراسیون وزنه برداری همراه روسای کشوری این رشته برگزار شد که در ابتدای مراسم پس از پخش کلیپی از مسابقات قهرمانی کشور، سجاد انوشیروانی ضمن قدردانی از سهراب آزاد برای پیوستن به فدراسیون وزنه برداری گفت: در ذات رشته‌ای که شما عزیزان زحمت می‌کشید، وزنه برداری یکی از ارکان‌ اصلی است و به ما هم انگیزه مضاعف داده شده است. امیدوارم این دو رشته مکمل هم باشند و رشته پرطرفدار کراسفیت در کنار وزنه برداری پرافتخار هر روز بیشتر از گذشته رشد کند.

او با اشاره به اینکه خیلی زود کراسفیت در دل وزنه برداری جای گرفته، ادامه داد: خدا را شکر در تمام کشور کراسفیت فعال شده است و با تلاش مجموعه کراسفیت اضافه شدن این رشته هیچ زحمتی برای ما نداشت و ما از تلاش عزیزان لذت می‌بریم. خواهش من این است که این دو رشته کنار هم مکمل باشند و از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کنند. وزنه برداری می‌تواند با بهره از ظرفیت‌های زیرساخت‌های کراسفیت در سراسر کشور راهش را بهتر بپیماند. از روسای کشوری کراسفیت می‌خواهم در سایه نباشید و در هیات‌های کشور فعال باشند. هر جا مشکلی داشتند اعلام کنند تا ما حل کنیم و کراسفیت هم می‌تواند با ظرفیت‌های وزنه برداری به اعتلای بیشتری برسد.

سالن‌های وزنه برداری با کراسفیت مشترک شد

انوشیروانی در خصوص راه اندازی سامانه آموزش نیز عنوان داشت:ما در حال تغییر چارت آموزشی هستیم و باید با همدلی و اتحاد کمک کنیم تا بیشترین بهره را از این سامانه ببریم چرا که مشکلات زیادی در وزنه برداری وجود دارد که باید آن‌ها را به نوبت حل کنیم. سالن‌های هیات‌ها در استان‌ها از این پس سانس‌های مشترک با کراسفیت خواهد داشت. باید در آینده مسابقات ترکیبی برگزار کنیم و این اتفاق با کمک جامعه کراسفیت کشور رخ خواهد داد.

به گزارش شفاف، بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز در ادامه این گردهمایی گفت: خوشحالم امروز همه در اینجا هستیم. خبر خوشی برای جامعه کراسفیت داریم که از این به بعد سالن‌ها و باشگاه‌های وزنه برداری با کراسفیت مشترک خواهد بود و آیین نامه آن را هم به وزارت ورزش ارسال کردیم.

درخواست‌های بخش بانوان

مهرنوش گودرزی، نایب رئیس انجمن کراسفیت نیز در این گردهمایی عنوان داشت: انتصاب نایب رئیس بانوان در شهرستان‌ها و استان‌ها باید سریع‌تر تکمیل شود. برنامه ویژه آموزش برای بانوان بخصوص مربیگری در سطح شهرستان‌ها با درخواست استان‌ها باید داشته باشیم و پس از درخواست‌ها انجام خواهد شد. نواب رئیس بانوان نظارت کامل و کافی داشته باشند.

اتفاق بزرگی برای در سال گذشته رخ داد

سهراب آزاد، رئیس انجمن کراسفیت نیز در این گردهمایی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی اعضای فدراسیون وزنه برداری گفت:پیش از این تمام کار‌ها بر دوش خودمان بود، اما با ملحق شدن به فدراسیون وزنه برداری که اتفاق بزرگ سال گذشته برای ما بود، کار‌های کراسفیت با سرعت بیشتری پیش می‌رود و قدردان این همراهی هستیم. روسای فدراسیون و بخصوص مدیران وزنه برداری معمولا دنبال مدال هستند، اما انصافا سجاد انوشیروانی برای توسعه وزنه برداری آمده و به ما هم کمک می‌کند. تمام برنامه‌های فنی و مالی ما توسط ایشان تایید شده و حمایت زیادی داشتند که امیدوارم با کمک شما از سراسر کشور به رشد بیشتر کراسفیت کمک کنیم.

در ادامه این گردهمایی روسای مختلف کمیته به تشریح برنامه‌های خود پرداختند، اعضای حاضر در مراسم از استان‌های سراسر کشور خود را معرفی کردند و در نهایت آیین رونمایی از لیگ کشوری کراسفیت نیز برای نخستین بار در تاریخ این رشته برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا