ورزشی

گره کور کرونایی در اعزام حمیده عباسعلی به آلمان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، پس از توافق کمیته ملی المپیک برای اعزام حمیده عباسعلی به آلمان و انجام عملیات دوم خود در این کشور ، مقدمات بازگشت به کشور فراهم شد. البته عباسعلی برای رفتن به آلمان ویزای بلند مدت دارد ولی به دلیل تاج و شرایط پاندمی این ویروس تحویل او نیاز به اجازه لازم دارد.

بنابراین چند هفته پیش مقدمات دریافت اجازه اعزام این بانوی المپیکی کاراته ایرانی فراهم شد. در همان زمان ، کمیته ملی المپیک در حال آماده سازی بلیط است تا او بتواند در اواخر ماه اکتبر سفر کند. ولی هواپیمایی قطر به دلیل پروتکل های بهداشتی در این زمینه همکاری می کند طرد شدن و این منجر به لغو سفر حمیده عباسعلی شد.

در این حالت و برای حل مشکل ، حمیده عباسعلی ، پزشک و درمانگر هانوفر درخواست شده در باره پرونده حمیده عباسعلی و نیاز به جراحی در آلمان در قطر ایرویز تشکیل شده و تقاضای همکاری رسمی توسط وی (پزشک معالج) شده است.

به گفته کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک ، این کمیته منتظر است بر اساس نتیجه بلیط جدید سفر حمیده عباسعلی خواهد بود.

در همین رابطه سعیدی به خبرنگاران آنلاین گفت: “همکاران ما در واحد تشریفات کمیته ملی المپیک این موضوع را پیگیری کردند تا بلیط های سفر حمیده عباسعلی را در اولین فرصت تهیه کنند و این المپیک کشور ما به آلمان است تحویل بودن.

سعیدی در مورد هزینه جراحی عباسعلی و پاسخ به این س “ال “آیا اعتبار مورد نیاز داده شده و به فدراسیون کاراته داده شده است؟” وی اظهار داشت که بلیط مستقیماً توسط کمیته ملی المپیک تهیه شده است. هزینه جراحی مشکلی ندارد. کمیته ملی المپیک به محض ورود به سطح دستمزد جراحی اقدامات مقتضی را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حمیده عباسعلی سال گذشته پس از کسب سهمیه المپیک در آلمان تحت عمل جراحی قرار گرفت تا در مسابقات سهمیه پای خود را معالجه کند. او اکنون باید ابزار کاشته شده روی پای آسیب دیده خود را از بین ببرد. به همین منظور وی مجبور شد به آلمان سفر کند و تحت نظر پزشک خود بیشتر تحت عمل جراحی قرار گیرد.

دکمه بازگشت به بالا