ورزشی

گزینه‌های مختلف برای ریاست کمیته فوتسال

از سه مدیر با سابقه فوتسال به عنوان گزینه های ریاست کمیته فوتسال نام برده شد.

به گزارش اخبار ورزشی ، چند هفته قبل از جام جهانی فوتسال و درگیری بین مهرداد سراجی ، رئیس کمیته فوتسال آن زمان و عزیزی خادم ، رئیس فدراسیون فوتبال ، سراجی استعفا کرد. در این مدت فوتسال بدون سرپرست انجام شد و عزیزی خادم نیز اعلام کرد که کامرانی فر به طور موقت مشغول فوتسال است ، اما همه منتظر مشخص شدن رئیس جدید کمیته فوتسال بودند.

اخیراً گمانه زنی هایی برای این پست مطرح شده است ، اما شنیده می شود که شانس میرشاد ماجدی ، صادق درودگر و محمدرضا کافی بیشتر از سایرین است.

مجیدی ، که سابقه فوتسال نیز دارد ، در حال حاضر به این پیشنهاد پاسخ نمی دهد ، اما با توجه به حضورش در نهاد فدرال ، یک گزینه احتمالی برای این پست است.

از سوی دیگر شنیده می شود عزیزی خادم بدش نمی آید که صادق درودگر را پس از گذشت سالها به فوتسال برگرداند و این مدیر را که بسیاری از اوضاع و احوال مثبت فوتسال را ناشی از مدیریت وی می داند ، به عنوان فوتسال منصوب کند. کارگردان

گزینه سوم محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس سونگون است که سابقه موفقیت آمیزی در مدیریت باشگاه دارد و رئیس فدراسیون فوتبال نیز نظر مثبتی به این مدیر جوان دارد و معتقد است که می تواند فوتسال را در شرایط استرس مدیریت کند – محیط آزاد

در هر قرعه کشی ، باید دید بعد از هفته ها ، بالاخره چه زمانی رئیس کمیته فوتسال انتخاب می شود و چه کسی بر این صندلی می نشیند؟

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا