ورزشی

گشایش مسیر صعود پرسپولیس به شرط عبور از التعاون/ سپاهان باید برای بقا در آسیا بازنده نشود

لیگ قهرمانان آسیا 2020 با چهار دیدار امروز در بخش غربی قاره دنبال می شود. طبق برنامه تیم های پرسپولیس و سپاهان از ایران به مصاف تیم های التعاون و النصر از عربستان می روند.

پرسپولیس خود را برای پیروزی دیگر برابر الطاعون آماده می کند

پرسپولیس امیدوار است در دیدار قبلی برابر نمایندگان عربستان به پیروزی برسد و پس از الدحیل و التعاون که هر دو 6 امتیاز دارند با چهار امتیاز در رده سوم قرار دارد. سرخپوشان ایرانی برای ثبت در صعود خود باید در بقیه بازی برنده شوند ، بنابراین بازی برابر التعاون برای پرسپولیس باید با پیروزی تیمی به پایان برسد. اگر این دیدار با تساوی به پایان برسد ، نماینده ایران دشوار خواهد بود ، زیرا الدحیل در یک بازی گروهی دیگر به میدان می رود. وی توانایی پیروزی مقابل شارجه در امارات را داشت و با پیروزی مقابل شارجه 9 امتیاز کسب کرد و کار پرسپولیس در دیدار بعدی برابر الدحیل بسیار دشوار شد.

پس از جدایی مهدی ترابی و علی علیپور ، پرسپولیس که به چارچوب فصل قبل و بازیکنان جدیدی که ترسیم کرده بود اعتماد کرد ، یک بار از سد تااون عبور کرده بود و مقدمات لازم برای پیروزی دوم نماینده ایران فراهم بود. اما عربستان سعودی با شکست مقابل پرسپولیس کادر فنی خود را تغییر داد و پاتریس کارترون ، مربی سابق فرانسوی الزمالک مصر به خدمت گرفت. این می تواند باعث تعجب مثبت همکاری شود.

آخرین فرصت سپاهان برای ماندن در آسیا

سپاهان در اولین مسابقه به النصر باخت و اگر نمی خواهد خیلی زود از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کند ، باید در مسابقه دوم برنده شود. گرچه این تساوی به سود نمایندگان کشورمان نبود اما در سایر بازی های این گروه السد قطر شانس زیادی برای پیروزی مقابل العین از امارات دارد و اگر بتواند این حریف اماراتی را شکست دهد ، شرایط صعود سپاهان بسیار دور خواهد بود. اگر او مقابل النصر پیروز نشود دشوارتر است این اتفاق اول می افتد و می توان گفت که ما باید نماینده اصفهانی ایران را حذف شده بدانیم.

محرم نویدکیا ، سرمربی جدید سپاهان ، در بازی قبلی نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و باید در این بازی شکست را جبران کند. النصر تیم بسیار قدرتمندی است اما سپاهان برای ماندن در لیگ قهرمانان آسیا باید برنده شود. در حال حاضر عربستان سعودی با هفت امتیاز از گروه D ، السد قطر با پنج امتیاز در مکان دوم و سپاهان با سه امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند. در چنین شرایطی سپاهان باید برنده شود تا همچنان به آینده امیدوار باشد.

انتهای پیام / 4048 / ص

دکمه بازگشت به بالا