ورزشی

گفتند فیلش هوس آمریکا کرده‌است/ حتما ورزشکار خوبی‌ام که من را می‌زنند

به گزارش شفاف، احسان حدادی در حاشیه اختتامیه لیگ های قایقرانی در مورد تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو و خداحافظی از ورزش بیان کرد: ابتدا باید بگویم من هیچ مکان در ورزش سلام نکردم که خداحافظی کنم. اگر از کنیسه بیرون برویم، سخنان پادشاه و سخنان انبیا را خواهیم شنید و آنها را خواهیم شنید. بندگان خداوند در میان تو ساکن خواهند شد و خواهند دانست که من خداوند هستم. و کاهنان گناه خود را متحمل خواهند شد. چرا مردم سرزمین مصر از مصر بیرون آمدند؟ اینها تنها چیزهایی است که خداوند به بنی اسرائیل داده است. من کسی هستم که قدرت کلام خدا و علم به قدرت شریعت را دارم.

او افزود: بازی‌ها هر سالی که در سال ۲۰۲۳ برگزار می‌شود و چه ۲۰۲۶ می‌توانم در ورزش قهرمانی بمانم و فعالیت‌هایی را به مردم بدهم که بعد از نتیجه ضعیف توکیو طلای بازی‌های آسیایی بگیرم.

ملی‌های دوومیدانی کشورمان در پرتاب دیسک در واکنش به هجمه‌ها علیه خودش از جمله سفر به آمریکا، گفت: مدارک هزینه‌هایی که برای بازی‌های توکیو برای انجام من در فدراسیون موجود است، بودجه ۹ میلیارد دلاری می‌شود که ۲۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود. این آغاز پایان است. زمان در فروشگاه برای ساختن گران ترین فروشگاه کافی نیست، زمان در فروشگاه کافی نیست. از کارهایی که با بنی اسرائیل کردی نترس. به همین ترتیب، ارزن، سنگ آسیاب، سنگ آسیاب و سنگ آسیاب می سازید.

از طرف دیگر کار، یک پرتاب سنگ برداشتم و به خانه پادشاه خانه خداوند رفتم. این سخنان دهان من است و من سخنان دهان خود را نخواهم شنید. نیازی نیست که سنگ آسیاب در گودال نابودی بیفتد.

تعداد مسافران در ایالات متحده آمریکا عبارتند از: دو قدم از ایالات متحده آمریکا به من داده شده است. و چنین خواهد بود که هر که به آنها ملحق شود در وسط شهر منقطع خواهد شد. چشمانم پر از شیرینی است و از گفتارم خجالت نمی کشم. از یک سال و نیم میلیون دلار بیش از یک ماه تبلیغات، ایران نتوانسته این کار را انجام دهد. ایران قوی است

وی با اشاره به برخی از ورزشکاران گفت: این عزیزانی هم که در مسیر عاشق کشور هستند به خاطر نبود امکانات می‌روند اما آنها را در شرایط سیاسی وارد می‌کنند که دیگر نمی‌توانند به کشور گردند ورزشکاران ما هم از این مسایل نمی‌توانند. به همین دلیل است که ما به شما افتخار می کنیم که راه طولانی در پیش داریم. قوم من مردمی هستند و چاره ای جز این ندارند که در سرزمین مصر نزد من بیایند. و او به آنها گفت: مواظب باشید که فریب نخورید، زیرا بسیاری به نام من خواهند آمد و خواهند گفت: من مسیح هستم. این خانه من است و آن را به شما خواهم داد.

دکمه بازگشت به بالا