ورزشی

گفت‌وگو با ورزشکاری که روزی 10 تن وزنه می‌زند!

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی ، او اکنون تنها 8 کیلوگرم شکستن رکورد حسین رضازاده و 9 کیلوگرم شکستن دو برابر تالاخادزه فاصله دارد. او به تدریج در یک ضربه رکورد خود را افزایش می دهد و همه امیدوارند که بیش از 201 کیلوگرم وزن کم کنند. البته داوودی در مسابقات کشوری 107 کیلوگرم وزن کم کرد اما کاهش وزن باعث شد نتواند آن را کنترل کند. البته او 21 ساله است و بسیاری می گویند او رکوردشکنی خواهد کرد. خلاصه ای از آخرین حرفه وی را بخوانید.

* در حال حاضر ، پیراهن سایز 5 برابر!

* خرید لباس مشکلی ندارم. مغازه خاصی وجود دارد که من خریداری کردم.

* یکی از مشکلات من سوار شدن به تاکسی یا مترو است. البته اگر بنشینم باید 3 نفر را بشمارم. در مترو مردم عظمت من را دیدند و با شوک به من نگاه کردند.

* من یخچال و مبل بلند کننده خیلی قوی نیستم و …!

* با رکوردی که در لیگ به ثبت رسانده ام ، فکر می کنم مدال نقره من در المپیک قطعی باشد ، اما راضی نیستم و می خواهم وزن بهتری پیدا کنم.

مصاحبه با ورزشکارانی که روزانه 10 تن وزن دارند!

* در طول تمرین بار سنگین تری اضافه کردم. به دلیل استرس و استرسی که در مسابقه وجود داشت ، کمی وزن کم کردم.

* تالاخادزه در رشته وزنه برداری استثنا است. او رکورددار جهانی است. او 220 کیلوگرم یک و 264 کیلوگرم دو برابر کرد. اینکه می گویند فریب داده است … این اصلاً درست نیست و باید با وجدان خود قضاوت کرد.

* من بیش از 10 بار در سال از نظر دوپینگ آزمایش می شوم. گاهی اوقات آنها به طور ناگهانی و بدون اطلاع به محل تمرین می آیند و آزمایش می کنند.

* اگر در اردوگاه و خانه نبودم ، ماهیانه حدود 10 میلیون تومان برای غذا و مکمل هزینه می کردم.

* امسال قراردادی که من در لیگ وزنه برداری امضا کردم 120 میلیون تومان بود.

* من 6 ساعت در روز تمرین می کنم. من چند پوند وزن نداشته ام اما فکر می کنم وزن آن حدود 10 تن باشد.

* من بازیکن پرسپولیس هستم و پیش بینی می کنم امسال تیم هم پیروز شود. من در اردوهای تیم ملی کارهای زیادی با تراکتور دارم. ما هیچ استقلال نداریم.

251 251

دکمه بازگشت به بالا