ورزشی

گلادیاتورهای وطنی آماده حضور در ششمین جام جهانی/ سرمربی کُروات ورق را عوض کرد

به گزارش اخبار ورزشی؛ شاگردان اسکوچیچ تقریباً به جام جهانی راه یافتند همخوانی داشتنها، یکی از معدود فشاربیشتر صعود به بزرگترین جشنواره فوتبال جهان و شاید برای مدت طولانی ما با ایده رفتن دوباره به جام جهانی خیلی راحت بودیم. در حال حاضر تقریبا 90 درصد حضور در مسیر جام جهانی ما دو پیروزی اخیر را پشت سر گذاشتیم تیم ملی و بعد از قرعه کشی اسپیکینگ و همین حدیث 6 امتیاز گرفت کره جنوبی ما در تهران بردیم، اتفاق مهمی برای تیم ملی تا اینجای کار بود فوتبال بلیط را به مقصد رساندیم قطر بنابراین در دسترس تر از همیشه. این در حالی است که 3 اصلی از 4 مسابقه باقی مانده ایران در راه جام جهانی در تهران برگزار می شود و این فرصت را داریم که در دیدار بعدی تهران مقابل عراق جشن موفقیت بگیریم. به جام جهانی برود در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

در شرایطی فضای نسبتا راحت برای تیم ملی ایران در راه جام جهانی ایجاد شده است که در دوره های قبلی مقدماتی، در مرحله گروهی، کار برای تیم ملی گره خورده بود و دلایل متعددی برای حضور در جام جهانی وجود داشت. همخوانی داشتن. دور بعد. ایران ایجاد شد اما وقتی وارد شد بحرین 4 پیروزی متوالی مقابل حریفان به دست آوردیم، بارقه امید برای بازگشت تیم ملی به روزهای اوج در دل فوتبال ایران زنده شد و حالا در آستانه صعودی کم طاقت فرسا و استرس کمتر قرار گرفته ایم.

تیم ملی امروز کم کم در حال آماده سازی برای جشن صعود است که عوامل مختلف دست به دست هم می دهند تا شرایط و شرایط خوبی برای حضور در جام جهانی داشته باشند. نتایج قرعه‌کشی خوبی که در قرعه‌کشی اخیر گروه به دست آوردیم از یک سو و آرایش صحیح و آرنج‌ها و همچنین شرایط فنی دلگرم‌کننده تیم ملی و حضور مربیانی مانند اسکوچیچ از سوی دیگر باعث شد روند رو به رشد شرایط فنی و روانی تیم ملی. با وجود چنین عواملی می توان شرایط لازم برای صعود به جام جهانی را به دست آورد و از این پس ایران نیز در میان آنها قرار گیرد. مسافران بیایید قطر را به عنوان تیمی در نظر بگیریم که خیلی ها آن را حذف شده در مرحله قبل، زودهنگام و غیبت بزرگ در جام جهانی با قدرت در اوج می دانستند. برنامه بیایید تماشا کنیم.

801

در چنین شرایطی شاید اگر مربی دیگری به جز اسکوچیچ را در صندلی داغ تیم ملی داشته باشیم، بازار از او در بین مردم تعریف کند. رسانه هاکارشناسان و هواداران فوتبال به سرعت در حال رشد هستند، اما سرمربی کروات تیم ملی که در تمام مدت حضورش روی نیمکت تیم ملی رکوردی عالی و چشمگیر را از خود به نمایش گذاشته است، در آستانه ششمین حضور خود بدون حمایت خاصی از فوتبال ایران، توانایی های خود را نشان داده است. او در جام جهانی سهم مهمی در ثبت این رویداد ویژه داشت فوتبال ایران دارند.

اگرچه در یکی دو هفته اخیر چالش مهدی طارمی و اسکوچیچ به فضای فوتبال و برخی رسانه های ما دامن زده است، اما بدون تعصب در این موضوع، مهم ترین موضوعی که پیش آمد این بود که مربیان باید درباره مسائل فنی صحبت کنند. . و بالاخره با مسئولیت خود این تصمیم مهم را گرفت تا کم کم ریشه مشکلی به نام بازیکن سالاری از فوتبال ایران رخت بربندد و جایگاه افراد در هر پست و مقامی بهتر و بیشتر نمایان شود. .

تیم های ملی با ستاره های درخشانی چون وحید امیری، احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی زادگان و… که سربازی برای تیم ملی خدمت کردند و مهره های درخشانی چون سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده و …. . مرد آنها را تاثیرگذار می دانند و حضور مربیانی چون اسکوچیچ، وحید هاشمیان، کریم باقری و … تا نهایی شدن این اتفاق مهم فوتبال فقط یک قدم تا جام جهانی فاصله دارند شادی ایجاد افرادی که ورزش و فوتبال را برای ایران دوست دارند و بار دیگر نام و آبروی ایران را در اوج جام جهانی بشویند.

انتهای پیام/3

دکمه بازگشت به بالا