ورزشی

گلزنی ستاره جوان پرسپولیس در فینال/ اولسان بر بام آسیا/ مهاجم لیگ برتری برای سرخابی‌ها خط و نشان کشید!

به گزارش اخبار ورزشی؛ طی هفته گذشته شاهد اتفاقات زیادی در زمینه ورزش بوده ایم و در این گزارش به مهمترین رویدادها اشاره شده است.

قهرمان هفته: اولسان هیوندای کره جنوبی

تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس ایران رفت و توانست با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد و قهرمان این مسابقات شود. مهاجم برزیلی اولسان جونیور نگراو از روی نقطه پنالتی دو گل به ثمر رساند تا برای دومین بار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان کره جنوبی را بدست آورد.

600

هفته حسرت: تخت جمشید

تیم فوتبال پرسپولیس که در سه فصل گذشته برای دومین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد ، در مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی نتوانست به نتیجه دلخواه برسد و به مقام نایب قهرمانی برسد. پرسپولیس در سال 2018 نیز به کاشیمای ژاپن باخت و مقام دوم را کسب کرد.

51

گلزن این هفته: مهدی عبدی

مهدی عبدی مهاجم جوان و مازندرانی از تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر اولسان هیوندای از کره جنوبی موفق شدند دروازه حریف را باز کنند اما این گل برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا کافی نبود. آخرین گل ایران در فینال در سال 2010 بود که محمدرضا خلعتبری بازیکن ذوبان دروازه سئونگنام را از کره جنوبی باز کرد.

500

ستاره این هفته: گادوین منشا

گادوین منشا ، مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال سیرجان گل گهر که عملکرد دلربایی در لیگ بیستم را دارد ، در بازی با شهرخودرو مشهد نیز خوش درخشید و توانست 3 بار دروازه حریف را باز کند تا با این هت تریک دروازه حریف را به 9 برساند. تکیه به بالای جدول گلزنی ها. گل گهر به زودی به مصاف استقلال و پرسپولیس می رود و منشا به مصاف تیم سابق خود می رود.

5353330

برندگان این هفته: بازار بزرگ ایران

مرحله نهایی رقابت های لیگ بیستم کشتی آزاد باشگاه های ملی در جام یادگار امام یادگار و بزرگداشت سرلشکر حاجی قاسم سلیمانی در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد. در فینال این رقابت ها تیم های بزرگ بازار ایران و استقلال تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم بزرگ بازار ایران برابر حریفان خود به برتری رسید و در این مسابقات قهرمان شد. در مسابقات رده بندی ، تیم هیئت کشتی قائمشهر با نتیجه 7 بر 3 مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلام پیروز شد و مقام سوم را کسب کرد.

مسابقات قهرمانی تیم کشتی آزاد کشتی آزاد ایران

پیشنهاد این هفته: منسوجات – تخت جمشید

روز جمعه ، دو تیم فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس در دیدار نهایی هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه ملی قائمشهر به مصاف یکدیگر می روند. این بازی از ساعت 3 بعد از ظهر آغاز می شود و پارچه های پرسپولیس و پرسپولیس تاکنون هر کدام به ترتیب هفت و هشت امتیاز کسب کرده اند.

45+

دکمه بازگشت به بالا