ورزشی

گل‌محمدی علیه ستاره پرسپولیس+ عکس

به گزارش گروه رسانه های آنلاین خبرگزاری اخبار ورزشی؛ اگرچه بشار اسد برای شرکت در سالگرد درگذشت مادرش به بغداد سفر کرد ، اما او قصد بازگشت به ایران را نداشت. در همان زمان ، او از عراق پیامی را صادر کرد تا رضایت خود را برای پیوستن به لیگ ستارگان قطر اعلام کند. مدیران پرسپولیس که مجوز جدایی بشار را صادر نکردند ، اصرار داشتند که او هرچه زودتر خود را به کادر فنی در تهران معرفی کند. آنها همچنین نامه ای به قطر فرستادند و تهدید کردند که در صورت ادامه مذاکره با بازیکنان پرسپولیس ، از باشگاه قطری شکایت خواهند کرد. در آن زمان جلسات متعددی بین بشار رسن ، مدیر برنامه های وی و مدیر باشگاه پرسپولیس برگزار شد ، اما نتیجه ای نداشت. باشگاه پرسپولیس اصرار دارد که بشار در پرسپولیس زندگی می کند اما این هافبک عراقی نمی تواند و نمی تواند از مبلغ زیادی که باشگاه قطری پیشنهاد کرده است ، بگذرد. بشار به خوبی می دانست با درخشش در تیم قطر می تواند توجه تیم ثروتمندتر قطر را به خود جلب کند ، بنابراین با وجود اینکه به ایران بازگشت اما تغییر موضع نداد و حتی از هواداران پرسپولیس خواست تا به او کمک کنند تا جدا شود! خواسته ای غیرمعمول که واکنش های منفی هواداران پرسپولیس را در پی داشت.

بشار رسن ، مدیر برنامه در خارج از ایران ، با مدیران سابق پرسپولیس گفت وگو کرد و از هافبک عراقی خواست پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا ، تیم ایرانی را ترک کند و به لیگ ستارگان قطر برود. این درخواست توسط مدیر سابق پرسپولیس مورد تأیید قرار نگرفت زیرا یحیی گل محمدی می خواست مدت بیشتری خدمت کند. هافبک عراقی تا پایان لیگ بیستم با پرسپولیس قرارداد دارد اما بندی در قرارداد او گنجانده شده است که در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی می تواند باشگاه ایرانی را ترک کند. البته این بند جدایی زمان و تاریخ مشخصی دارد و نمی توان بشار رسن را قبل از نیم فصل جدا کرد. به عبارت دیگر ، اگر یک هافبک عراقی قصد جدایی از پرسپولیس را داشته باشد ، باید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تیم را ترک کند و زودتر به صورت قانونی نمی تواند این کار را انجام دهد. با این حال شنیدیم که بشار رسن پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا (20 دسامبر 2016) بار دیگر درخواست کرد پرسپولیس را به قطر ترک کند اما …

یحیی گل محمدی ، سرمربی پرسپولیس به همان سوال قبلی پاسخ داد: “اگر می خواهی بروی ، باید در زمستان و نیم فصل از پرسپولیس بروی!”

منبع: خبرورزشی

114

دکمه بازگشت به بالا