ورزشی

گل‌محمدی: غفلت کنیم جام را از دست می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی; یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با ویستاتوربین در جام حذفی حاضر شد و گفت: جام حذفی را پیش رو داریم و آنچه در این جام مهم است تمرکز و غافلگیر نشدن است. ما مقابل تیمی ناآشنا هستیم که قطعاً مشتاق بازی خوب به نظر می رسد. ما باید خیلی متمرکز باشیم و اگر نادیده بگیریم جام را از دست خواهیم داد.

وی ادامه داد: 5 بازی تا رسیدن به جام باقی مانده بود و در هر 5 بازی باید تمرکز می کردیم. ما برای حریفمان احترام زیادی قائل هستیم و امیدوارم فردا بتوانیم خوب بازی کنیم. تیم حریف با چندین لایه زنده می ماند و باید سعی کنیم از این لایه ها عبور کنیم و سرعت بازی را افزایش دهیم. بازیکنان باید بدانند که هیچ بازی در فوتبال و لیگ ما آسان نیست. تیم ها بسیار نزدیک هستند و اغلب یک یا دو گل بازی می کنند. این بازی اگر تمرکز داشته باشیم می تواند بازی خوبی برای ما باشد و اگر بی دقتی کنیم قطعا به مشکل بر می خوریم. امیدوارم بازیکنان این شرایط را درک کنند و بازی برای ما یک پیروزی باشد.

گل محمدی درباره بازی تیمش با ویستاتوربین در جام حذفی توضیح داد: جام حذفی بسیار مهم است که می تواند به کسب سهمیه آسیایی منجر شود. این دیدار راهی میانبر به لیگ برتر بود و همه برای رسیدن به آن انرژی خود را صرف کسب سهمیه آسیایی از طریق جام حذفی کردند. جام حذفی برای ما ارزشمند است و ما تا انتها برای کسب آن خواهیم جنگید. برای به دست آوردن آن باید سخت تلاش کنیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا بازی به مسابقه ادامه دهیم. البته مهمترین بازی ما بازی فردا است و از فردا جام حذفی برای پرسپولیس آغاز می شود. امیدوارم خوب بازی کنیم.

وی درباره اظهارات اخیر محمد نوری فر، مدیر رسانه ای تیم استقلال، گفت: علیرضا اشرف (مدیر رسانه ای پرسپولیس) در این باره توضیح دهد.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور کامل تیم و برخی مشکلات بازیکنان سرخپوشان در خط دفاعی گفت: در مجموع ما تیم خوبی هستیم و ذهنیت بازیکنان ما آنقدر قوی است که در این فصل و حتی فصل گذشته مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتند. فصل با سخت کوشی و تلاش.” . با توجه به تغییراتی که در این فصل تجربه کردیم، اجتناب ناپذیر است که بازیکنان جدید به زمان بیشتری نیاز داشته باشند و نیاز به حضور بیشتر در تیم داشته باشند. من به تیمم اعتماد و اطمینان کامل دارم. به بازیکنان هم گفتم که باید بیشتر اعتماد کنیم چون از نظر فنی یکی از تیم های خیلی خوب لیگ هستیم.

گل محمدی گفت: احساس می کنیم روند پرسپولیس رو به رشد است و نسبت به هفته های قبل تیم بهتر شده است. تلاش زیادی به خصوص از سوی بازیکنان برای تمرکز انجام شده و همه عوامل باشگاه در تلاش هستند تا فضا را برای تیم ایجاد کنند تا با کمی سختی به کار خود ادامه دهد اما مشکلاتی وجود دارد.

وی همچنین گفت: در مجموع تیم خوبی هستیم و ذهنیت بازیکنان ما به گونه ای است که می توانیم بر مشکلات فائق آییم. بازیکنان جدید نیز باید بیشتر در کنار هم باشند. من به تیمم ایمان دارم و به بازیکنان گفته ام که یکی از بهترین تیم های لیگ هستیم. نسبت به هفته های اول احساس بهتری دارم. سعی می کنیم با کمترین سختی فضا را ایجاد کنیم اما همچنان مشکلاتی مانند محل تمرین وجود دارد. تیم ما در زمین بازی می کند و تمرینات با کیفیت خیلی بیشتر به ما کمک می کند. ما به هم اعتماد زیادی داریم و باید برای هماهنگی بیشتر تلاش کنیم.

گل محمدی همچنین در مورد کشیدن پیام نیازمندان گفت: من از پیوند اطلاعی ندارم چرا برخی زودتر دست به احتکار زدند؟ الان وقت این مسائل نیست. ما مجبور نبودیم با پیام صحبت کنیم و فرصت های زیادی برای نقل و انتقالات وجود داشت و اکنون در میانه رقابت هستیم و به دنبال تمرکز تیم خود هستیم.

بیشتر بخوانید: ترکیب استقلال مقابل 90 ارومیه را اعلام کرد

253 251

دکمه بازگشت به بالا