ورزشی

گل مهدی طارمی در جمع ۱۰ کاندیدای بهترین گل فصل قبل اروپا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در بازی برگشت این تیم مقابل چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک گل زیبا به ثمر رساند. گل طارمی به شکل قیچی پشت دروازه چلسی قرار گرفت و پورتو در این دیدار پیروز شد ، اما در کل موفق به صعود به نیمه نهایی نشد.

گل طارمی بارها توسط کارشناسان ، مربیان و منتقدان مختلف فوتبال در سراسر جهان ستایش شده است. در پایان آخرین فصل لیگ قهرمانان اروپا ، گل مهدی طارمی با بیش از 700 هزار رای ، عنوان بهترین گل مسابقات را از آن خود کرد.

گل مهدی طارمی در بین 10 نامزد بهترین گل فصل گذشته اروپا بود

اکنون و در آستانه آغاز فصل جدید مسابقات فوتبال در اروپا ، اتحادیه های فوتبال قاره اروپا نظر سنجی جدیدی را برای انتخاب بهترین گل های فصل گذشته اروپا آغاز کرده اند. این اهداف شامل بازی های فوتبال و فوتسال باشگاهی و ملی است.

از میان 10 نامزدی که عنوان بهترین گل فصل فوتبال 2020-2021 اروپا را می توانند بدست آورند ، ضربه قیچی زنی مهدی طارمی به چلسی است.

از دیگر اهداف این نظرسنجی می توان به “دیل علی” (تاتنهام برابر ولفسبورگ) ، پل پوگبا (فرانسه در مقابل سوئیس) ، پاتریک شیک (اسکاتلند در مقابل چک) اشاره کرد.

دکمه بازگشت به بالا