ورزشی

گل یادبود طارمی در پورتو زیر ذره بین رسانه های اروپایی / عکس


به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی ، آخرین مسابقه ای که ریو آها قبل از بازی های لیگ برتر پرتغال به پایان رسید به دلیل شیوع ویروس کرونا برابر پورتو بسته شد ، مدعی قهرمانی شد. تیم گلزنی کرد.

در این مسابقه که به تساوی یک تساوی پایان یافت ، ریو آویو با یک گل پشت دروازه پورتو بود اما در دقیقه 32 و حرکتی که با مهدی طارمی به پایان رسید ، یک گل یک امتیازی موضوع را به ارمغان آورد و ستاره ایرانی هشتمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

در تحلیل هدف گل طارمی ، شبکه تلویزیونی پرتغالی GOLACO اظهار داشت که بازیکنان ریو آو به طور مداوم و به سرعت 63 ثانیه پیاپی به یکدیگر خطا می کردند و حتی صف را به 5-2-3 در خط میانی تغییر می دادند. آنها دفاع پورتو را باز کردند و گل زدند.

بازیکنان ریو بعد از مدت ها کار تیمی ، توپ را به مهدی طارمی تحویل دادند که پس از حرکت در تیم ملی ایران در موقعیت خوبی قرار داشت ، یک یا دو با دیگو فیگورس و یک گل فنی بدون گل. او پورتو را باز کرد تا به تیمش امتیاز بدهد.

طارمی که هشت گل به ثمر رسانده ، یک پاس گل داده و یک پاس گل داده و شش پنالتی در لیگ برتر پرتغال در این فصل به ثبت رسانده است ، توجه بسیاری از هواداران و رسانه های این کشور جلب کرده است که یکی از آنها تجزیه و تحلیل او در مورد پورتو است. مواردی وجود داشت

256 43


تمامی محتوای منتشر شده در سایت طبق پرتال پیشرفته خبری، اقدام به بازنشر می نماید، فلذا مسوولیت نوشته های سایت بر عهده سایت های منبع بوده و وب سایت اخبار ورزشی هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا