ورزشی

گنج خانلو مسابقات پیست قهرمانی جهان را از دست داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جهان در چند بخش از جمله پیست، جاده و کوهستان به طور متمرکز از پنجشنبه هفته جاری ۱۲ مردادماه در گلاسکو اسکاتلند برگزار می شود. بعد از سالها ایران دو نماینده در این رویداد معرفی کرده بود. فرانک پرتو آذر در بخش کوهستان و محمد گنج خانلو در بخش دوچرخه سواری پیست و جاده ورزشکاران دعوت شده برای شرکت در این رویداد هستند.

فدراسیون دوچرخه سواری نزدیک به یک ماه قبل با دریافت دعوت نامه ها برای دریافت روادید اقدام کرد اما در فاصله دو روز مانده به این رویداد هنوز ویزای گنج خانلو صادر نشده و به این ترتیب رکابزن ایران به طور قطع مسابقه بخش پیست را از دست داده است. البته فدراسیون دوچرخه سواری امیدوار است ویزای این رکابزن برای حضور در رقابت های بخش جاده به موقع صادر شود تا حداقل این فرصت طلایی برای ایران استفاده شود.

رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری هم قرار بود به عنوان نماینده کشورمان در کنگره جهانی این رشته شرکت کند که روادید وی نیز تا به این زمان صادر نشده و وی نیز حضور در اجلاس جهانی UCI را از دست داده است.

تنها فرانک پرتو آذر که هم اکنون برای حضور در اردو و مسابقات در سوئیس به سر می برد به طور مستقیم ویزا دریافت کرده و با تهیه بلیط از سوی فدراسیون راهی گلاسکو خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا