اقتصادی

گیلان به لحاظ حادثه خیز بودن نیازمند افزایش امکانات است

استاندار گیلان با اشاره به شدت بارش باران در شهرستان آستارا به ویژه در لوندویل، گفت: با توجه به حادثه خیز بودن گیلان این استان نیازمند امکانات و تجهیزات بیشتر است.

به گزارش اخبار ورزشی اسدالله عباسی امروز، در جلسه شورای اداری و مدیریت بحران شهرستان مرزی بندر آستارا که با حضور مدیران کل استانی در محل فرمانداری آستارا برگزار شد، با بیان اینکه باید شرایط برای برقراری زندگی روزمره مردم مدیریت شود، اظهار کرد: حیات زندگی و سلامت مردم بسیار مهم است و مردم از ما مسئولان انتظار دارند که به شهر و روستاهای آسیب دیده سر زده و مشکلات آنان را با سرعت مرتفع کنند به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.

وی با تقدیر از استاندار اردبیل به جهت خدمات رسانی و همکاری در امدادرسانی به مردم شهرستان آستارا افزود: خوشبختانه این بارندگی‌ها خسارت جانی نداشت و امیدواریم خسارت‌های اقتصادی نیز با تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی به سرعت جبران شود.

استاندار گیلان اضافه کرد: اگرچه کارها با توجه به بارش باران در حد توان انجام شد، اما باید خدمات رسانی به مردم و رسیدگی به آنان و رفع مشکلاتشان سرعت یابد.

عباسی با اشاره به بازدید خود از مشکلات ناشی از سیلاب شهرستان مرزی بندر آستارا، تصریح کرد: مشکلات مردم و نواقص را از نزدیک مشاهده کردیم.

وی متذکر شد: ساختار و زیرساخت شهرستان آستارا بنا به هر دلیلی توسعه پیدا نکرده است و مردم با این سیلاب دچار خسارات مادی شده‌اند.

استاندار گیلان ادامه داد: ساخت و ساز واحدهای مسکونی احداث شده از گذشته در شهر آستارا وضعیت خوبی ندارند و گرچه ساختمان‌های چند طبقه در این شهر احداث شده اما برای زیرساخت‌های آن کار اساسی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: مسئولان استانی و شهرستانی دستگاه‌ها باید در کنار مردم باشند و مشکلات آنان را با سرعت بررسی و مرتفع کنند و هیچ کوتاهی در این ارتباط صورت نگیرد.

46

دکمه بازگشت به بالا